Dengarkan lagu Jerung Merah nyanyian Beby Acha dengan lirik

Jerung Merah

Beby Acha15 Okt 2021

Lirik Jerung Merah

Ngap ngap ngap ngap ngap

kamu kata aku jerung merah?

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah menunggu mangsa

Waktu kita bercinta

janji janji indah saja

membuat aku percaya

terhadap pada dirinya

Kini dah berumah tangga

dia main kayu tiga

Dia kata jangan marah marah

dah macam jerung merah

Beraninya kamu kata aku jerung merah

kau tunggulah, tunggu saja, siaplah

Ngap ngap ngap ngap ngap

kamu kata aku jerung merah?

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah menunggu mangsa

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah tunggu dekat rumah

kau siaplah jerung merah nak ngap dia

Ngap ngap ngap ngap ngap

kamu kata aku jerung merah?

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah menunggu mangsa

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah tunggu dekat rumah

kau siaplah jerung merah nak ngap dia

Beraninya kamu kata aku jerung merah

kau tunggulah, tunggu saja, siaplah

Ngap ngap ngap ngap ngap

kamu kata aku jerung merah?

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah menunggu mangsa

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah tunggu dekat rumah

kau siaplah jerung merah nak ngap dia

Ngap ngap ngap ngap ngap

kamu kata aku jerung merah?

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah menunggu mangsa

ngap ngap ngap ngap ngap

jerung merah tunggu dekat rumah

kau siaplah jerung merah nak ngap dia

 

kau siaplah jerung merah nak ngap dia

Komen untuk Jerung Merah (171)

Sha Cutie Pie~!!
Sha Cutie Pie~!!

DAH ORANG CAKAP KALAU TAK NAK DENGAR LAGU NI JANGAN DENGAR... BILA DENGAR JE START HINA LAGU ORANG KO INGAT KORANG NI TUHAN KE HAH?

Sha Cutie Pie~!!
Sha Cutie Pie~!!

memang ko tau sangat pasal agama hah setan

pergi mampus dengan kau pelacur ... bodoh lagu bodoh pastu sangkutkan nama allah

๐Ÿ•Š๏ธStella๐Ÿ•Š
๐Ÿ•Š๏ธStella๐Ÿ•Š

pergi mampus dengan kau pelacur ... bodoh lagu bodoh pastu sangkutkan nama allah

taknak dengar takyah

Cutie Pie~
Cutie Pie~

taknak dengar takyah

JIJIK SIAL DENGAR LAGU NI ... MACAM MANA LA BOLEH MASUK DALAM JOOK BURUK BETUL TEST

Cutie Pie~
Cutie Pie~

siapa tak suka lagu ni baik tkyah dengar.Allah tahu apa kita buat..

Khalifah Naga Sastra
Khalifah Naga Sastra

ikan bibir merah...NGAP NGAP NGAP ikan bibir merah...

Syed Adam
Syed Adam

k

Nurul Ida Zaini Jeriah
Nurul Ida Zaini Jeriah

๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด 10~20/04. ๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด

ifa
ifa

mende kau