Dengarkan lagu Amaran nyanyian Siti Nordiana dengan lirik

Amaran

Siti Nordiana, Bunga26 Nov 2021

Lirik Amaran

Si kancil terpedaya di baham buaya

Dendangnya Shalala

Terkena Shalala

Siapa terpesona di kalam manis nya

Katanya Shalala

Matanya Shalala

 

Amaran, untuk kamu

Jika datang

Hanya untuk kau sakitkan aku

Amaran, untuk aku jika jatuh

Waspada ku

 

Shalala

Awas bahaya

Dia buaya

Shalala

Awas bahaya

Dia buaya

 

Buat apa saja aku nak (aku nak)

Yang itu yang ini tak suka boleh blah (boleh blah)

I don't cry, I don't waste my time

Kalau tak serasi asal nak cakap banyak

 

Cus' a cheat stays a cheater dan kau masih yang sama

Banyak sangat wayang, penuh dengan drama

Drama? Ya drama drama

Kepala semak nak berapa banyak?

Serik dah ku taknak

 

Si dara harus lah menjaga tingkah lakunya

Budinya Shalala

Batasnya Shalala

Jangan mudah diperguna pintarnya teruna

Ketawa Shalala

Terluka Shalala

 

Amaran, untuk kamu

Jika datang

Hanya untuk kau sakitkan aku

Amaran, untuk aku jika jatuh

Waspada ku

 

Shalala

Awas bahaya

Dia buaya

Shalala

Awas bahaya

Dia buaya

 

Wanita, rusuk kiri pada Adam nya

Bawa harmoni dalam jiwa

Lambangnya gegarkan dunia

Wanita, harus sedar tidak semua

Yang hadir takkan tetap lama

Rela lepas dari dakapnya

 

Awas bahaya

Dia buaya

Shalala

Awas bahaya

 

Dia buaya

Komen untuk Amaran (140)

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

1๏ธโƒฃ4๏ธโƒฃ0๏ธโƒฃ๐ŸŒ™ 2 โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ โœจ๏ทฝ๏ทฝ ๏ทฝ โœจ โœจ๏ทฝ ๏ทฝ๏ทฝ โœจ โœจ๏ทฝ ๏ทฝ๏ทฝ โœจ โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ

Azzwan ArchueCharlotte
Azzwan ArchueCharlotte

๐Ÿ’๐ŸŒน 27/08 ๐Ÿ’‹

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

1๏ธโƒฃ3๏ธโƒฃ8๏ธโƒฃ๐ŸŒ™ 1 ๐Ÿ“€๐Ÿ“€๐ŸŒ๐Ÿ“€๐Ÿ“€ ๐Ÿ“€๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ“€ ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ”ด๐ŸŒ๐ŸŒ ๐Ÿ“€๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ“€ ๐Ÿ“€๐Ÿ“€๐ŸŒ๐Ÿ“€๐Ÿ“€

SitiAminah_snd
SitiAminah_snd

โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด 10~20/04. ๐Ÿ”ตโšชโšชโšชโšชโšช๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด

Ady Helmi
Ady Helmi

nice song๐Ÿค—

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ดโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซ ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ดโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซ ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ดโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšช ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ดโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšช ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข 01~10/04 ๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข

Maziatul
Maziatul

lagu ni bagi nasihat dekat saya sebab, lelaki zaman sekarang ni bukan boleh percaya sangat pon, fikir duit jer, tapi x semua macam tu, ada yang setia... moga tak tergores hati ya lelaki lelaki sekalian

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก 20~30/03. ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก

Aiman Arif
Aiman Arif

Jom undi lagu ni di Muzik Muzik 37