Dengarkan lagu Perit nyanyian Aliff Iskandar dengan lirik

Perit

Aliff Iskandar9 Okt 2020

Lirik Perit

Seketika dulu

Pernah ku mencinta

Dirimu yang selalu membahagiakan

Aku pernah berjanji

Mahu hidup semati

Sayang takdir mengubah segala

Dia hadir tanpa pernah aku menduga

Bukan juga ini yang ku minta akan terjadi

Susah untuk terima

Jiwa sengsara perit

Perjalanan cinta

Bagai teka teki

Penuh tanda tanya

Dan juga prasangka

Kini aku fahami

Segala ketentuan

Bahagia Dia menentukan

Mengapa harus benci

Andai masih mencintai

Ku mohon doa dariMu

Agar kita lebih tenang

Aku yakin dirimu akan berbahagia

Ditemukan dengan dia

Lebih menyayangi

Bebaskan hati mu

Lupakan diriku kasih

Mengapa harus benci

Andai masih mencintai

Ku mohon doa dari mu

Agar kita lebih tenang

Dia hadir tanpa pernah aku menduga

Bukan juga ini yang ku minta akan terjadi

Susah untuk terima

Jiwa sengsara perit

Aku yakin dirimu kan berbahagia

Ditemukan dengan dia lebih menyayangi

Bebaskan hati mu

Lupakan diriku oh kasih

 

Walau perit

Komen untuk Perit (143)

Nurhidayah Parman
Nurhidayah Parman

๐Ÿฅน

Intan Alif
Intan Alif

hye

Mohamad Ikmal
Mohamad Ikmal

Aku yakin dirimu kan berbahagia ๐Ÿ™‚

chintaaqila
chintaaqila

Much love this song โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ

Norlida Haron
Norlida Haron

Lida ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

hkypiah
hkypiah

lagu ni sgt sa ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

joie_eji
joie_eji

โค๏ธ

Setiap nabi ad agama. Tapi nabi muhammad yg terakhir. Tengok la cukup kepada allah dan mcm mana mama memperjalankan kehidupan kita? Seperti mana kita tengok matahari dan bulan punyaa la besar sapa ciptanya? Ha seperti mana kita tau ad yang menciptanya, tak boleh kah dia cipta kalau saat dlm kubur kita akan dihadapkan dengan nya? Jadi ingat la ,sama2 kita fikir dak akan datang nanti? Bukan kah kita yang nak kena ajar pesan dan selagi ad kita menghabiskan sebetul2 nya dengan siapa yg ad dalam bumi ni yg terdekat dgn kita...Sama2 kita kaji, Takkan tak faham lagi?Kerana allah takmau orang menyekutukan dia. Jadii adakah cara solat nabi sebenar2nya?

Raraa .
Raraa .

Buat air mata tiba tiba kuar eh lagu ni ๐Ÿฅบ

Edy Apex
Edy Apex

broken sia dengar lagu nie ๐Ÿฅ€