Listen to Opss! Aku Dah Ter.. song with lyrics from Cat Farish

Opss! Aku Dah Ter..

Cat Farish, Tiga Swagger, Zizan Razak11 Feb 2014

Opss! Aku Dah Ter.. Lyrics

 

Opss! Aku Dah Ter.. - Cat Farish/Tiga Swagger/Zizan

 

Macam macam caraku melupakanmu

Macam macam caraku cari yang baru

Bayang bayangmu menghantui diriku

Aku dah terkena aku dah terkena

Opss aku dah ter terpikat

Opss aku dah ter terjiwa

Opss aku dah ter terjerat

Opss aku dah ter tergoda

Seluar skinny aku pelaris

Topi senget senget habis

 

Tak perlu gula senyuman cukup manis

Kalau you suka sila beratur ikut baris

Gaya bee ru bukan merapu

Bukan curang salah laku

Memang caya dari dulu era high school nombor satu

Duduk diam kaki silang seluk saku aku tahu kamu mahu

Aku sapu

Macam macam caraku melupakanmu

Macam macam caraku cari yang baru

Bayang bayangmu menghantui diriku

Aku dah terkena aku dah terkena

Opss aku dah ter terpikat

Opss aku dah ter terjiwa

Opss aku dah ter terjerat

Opss aku dah ter tergoda

Cuba semua dengar opss dah ter ada makna

Gua godam otak orang masuk nada ritma

Ikut jalan serentak mutiara dan pujangga

Tutup satu corong kiri kanan bunyi sama

Baik kita rapat semua lagu layan saja

Running mercedes hitam emas dah tentu ada

Yang menjengkelkan mata dara di luar sana

Bukan nak kata apa bukan nak jaja cerita

Macam comel jer macam cantik jer

Bila tengok je opss dah ma main gila

Jeng jeng jeng pujangga cer cer cer cerita

Apa rahsiaku menjadi yayang yang disuka

Nak tahu yer

Kasi tahu yer

Mana ada petua nak jadi pujangga

Kira kira pengeras keras bak batu gunung

Kan dah termenung yong bila dah kejung opss

Macam macam caraku melupakanmu

Macam macam caraku cari yang baru

Bayang bayangmu menghantui diriku

Aku dah terkena aku dah terkena

Opss aku dah ter terpikat

Opss aku dah ter terjiwa

Opss aku dah ter terjerat

Opss aku dah ter tergoda

Mengapa kenapa aku jadi begitu

Mengapa kenapa aku jadi keliru

 

Aku lacoste yang paling laris gadis dekat semua menangis

Jangan jealous aku pewaris penyambung landasan si cat farish

Bukan mengutuk ternyata fakta tak perlu berbuih bukannya auta

Baju seluar semua dilontar nampak ku zizan semua tak terkata

Rumah tanah habis tergadai siang malam aku yang lunyai

Hujan batu tapi di hatyai bukan ku seorang beramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

Ramai ramai

 

Dengar dulu ini cerita tak datang secara secara tiba tiba

Tepuk sama rasa suka suka ada yang mari hitam manis

Saja

Holla holla dengar syifa holla kayuh penny baru nak bermula

Sambung cerita tak direka lapan bar jadi enam belas semua

Bukan senang semua nak dilupa dia tinggal kita lambai saja

Peduli apa mereka nak kata saksi utama telinga mata

Sana sini bla bla bla bla kiri kanan pun bla

Bla bla bla

Jangan pandang sipi sipi kerana aku sri kandi tiga swagger

Macam macam caraku melupakanmu

Macam macam caraku cari yang baru

Bayang bayangmu menghantui diriku

Aku dah terkena aku dah terkena

Opss aku dah ter terpikat

Opss aku dah ter terjiwa

Opss aku dah ter terjerat

Opss aku dah ter tergoda

Opss aku dah ter terpikat

Opss aku dah ter terjiwa

Opss aku dah ter terjerat

 

Opss aku dah ter tergoda

Comments for Opss! Aku Dah Ter.. (29)

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

2๏ธโƒฃ9๏ธโƒฃ

Johar Jamaluddin
Johar Jamaluddin

Oppsss

Zaide Zan
Zaide Zan

baik

Nazlifaizah Nali
Nazlifaizah Nali

good

NG
NG

tiara

hakiey33
hakiey33

๐Ÿ€โ˜บ๐Ÿ€โ˜บ๐Ÿ€โ˜บ I LOVEโ™ฅ YOUR โ•”โ•—โ•”โ•ฆโ•—โ•ฆ โ•ฆ ย โ•ฆโ•โ•— โ•šโ•—โ•‘โ•‘โ•‘โ•‘ โ•‘ ย โ• โ•ฃ โ•šโ•โ•โ•โ•โ•ฉ โ•ฉโ•โ•ฉโ•โ• ๐Ÿ˜„๐ŸŽ€๐Ÿ˜„๐ŸŽ€๐Ÿ˜„๐ŸŽ€

hakiey33
hakiey33

terbaik

Arieshman Zidane
Arieshman Zidane

saya memang suka lagu opss!aku dah tergoda

Farhan
Farhan

gudnigysgyismkbuz kg5

โœจ๐ŸŒธ๐ŸŒธโœจ๐ŸŒธ๐ŸŒธโœจ ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ โœจ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธโœจ โœจโœจ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธโœจโœจ โœจโœจโœจ๐ŸŒธโœจโœจโœจ

Zam Solo
Zam Solo

terbaik

.