Dengarkan lagu Chikadun nyanyian Floor 88 dengan lirik

Chikadun

Floor 889 Nov 2020

Lirik Chikadun

Anak pak pandir dia pulang balik rumah

Dia sangat rajin cita cita jadi professor

Duduk belakang rumah dengan kawan kawan dia

Pergi ke bulan bukan pakai roket NASA

 

Lain diajar lain pulak yang di bawa

Salah sendiri cikgu pula yang ditampar

Dulu mata satu kini jadi mata tiga

Kau yang jadi hantu lain pula yg te te u la la la la

 

Zaman aku getah paip tali pinggang

Zaman kamu surat layang duit terbang

Ada kata ikut kawan itu confirm perangai setan

Pilih bukan bukan duduk Tanjung Rambutan

 

Tan tan tut eh keladi we we

Kau dah tersedut confirm melayang kepala

Hisap rokok eh tembakau cina

Salah kome orang yang lain pun kena

 

Ikan ke kek eh mak iloi iloi

Baru kau terpekik padan muka kau terkantoi

Jentik jentik mandi dalam kolam

Ingat adik adik jangan buat macam macam

 

Kap kun kap masuk pintu eh

Keluar tingkap

 

Zaman aku getah paip tali pinggang

Zaman kamu surat layang duit terbang

Ada kata ikut kawan itu confirm perangai setan

Pilih bukan bukan duduk Tanjung Rambutan

 

Tan tan tut eh keladi we we

Kau dah tersedut confirm melayang kepala

Hisap rokok eh tembakau cina

Salah kome orang yang lain pun kena

 

Ikan ke kek eh mak iloi iloi

Baru kau terpekik padan muka kau terkantoi

Jentik jentik mandi dalam kolam

Ingat adik adik jangan buat macam macam

 

Kap kun kap masuk pintu eh

 

Keluar tingkap

Komen untuk Chikadun (522)

Zulazriosman💚
Zulazriosman💚

beg sandar macam genstar

green wasobi
green wasobi

fhxdndudndnxxzpzi

5️⃣1️⃣8️⃣🌙5 🟦🟦⬜⬜🟥🟥 🟦🟦⬜⬜🟥🟥

Zulazriosman💚
Zulazriosman💚

korang pakai kain pelekat tak pakai baju duk lubang tandas

Zulazriosman💚
Zulazriosman💚

motor tayar lebar masuk lonkang

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣1️⃣8️⃣🌙5 🟦🟦⬜⬜🟥🟥 🟦🟦⬜⬜🟥🟥

Zulazriosman💚
Zulazriosman💚

budak gian da mai

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣1️⃣6️⃣🌙4 🟨🟨🟩🟩 🟨🟨🟩🟩 🟩🟩🟨🟨 🟩🟩🟨🟨

Adam Adam
Adam Adam

ADAM

mantap gila lagu ni wei..fans flour 88 like kat sini😘😄

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣1️⃣4️⃣🌙3 💠✨💠✨💠✨💠 ✨﷽﷽ ﷽ ✨ 💠﷽ ﷽﷽ 💠 ✨﷽ ﷽﷽ ✨ 💠✨💠✨💠✨💠

Roway China💚
Roway China💚

Hentak kaki 2