Dengarkan lagu Cinta Khayalan nyanyian Wany Hasrita dengan lirik

Cinta Khayalan

Wany Hasrita5 Feb 2021

Lirik Cinta Khayalan

Pernah kamu merasakan cinta

Membuat lelah bila kau dengannya

Bagaikan langit kian dirundung awan yang muram

Manis kata bisakah terubat

Dan juga nanti kan di sangga waktu

Dibiar dingin hingga kan tidak tertahan lagi

Cinta khayalan denganmu

Seperti berbisik

Tak ingin ia berlalu

Dan jika masih kau menyakiti diriku

Tidakkan dapat ku ulangi lagi

Resah hadir kian kau diamkan

Terhimpit rasa membelahkan jiwa

Aku yang dingin adakah mampu bertahan lagi

Cinta khayalan denganmu

Seperti berbisik

Tak inginkan ia berlalu

Dan jika masih kau menyakiti diriku

Tidakkan dapat ku ulangi lagi

Cinta khayalan denganmu

Seperti berbisik

Tak inginkan ia berlalu

Jika masih kau menyakiti diriku

Tidakkan dapat ku ulangi lagi

Cinta

Tak inginkan ia berlalu

Tidakkan dapat ku ulangi lagi

 

Tidakkan dapat ku ulangi...

Komen untuk Cinta Khayalan (246)

Miftahussoleh Junedi
Miftahussoleh Junedi

bet koko

Bestnyaa!!!!!!! congrats wany!!!!

Alya Yusoff
Alya Yusoff

Dengar lagu ni masa tengok cerita takdir cinta dhia.. Memula dengar lagu ni โ€œCinta khayalan denganmuโ€ macam best je dengar, dengar rentak muzik pun best.. Cari punya cari lagu ni, rupanya wany yg nyanyi.. Wahh kipidappp๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ’

Zurina Ridzuan
Zurina Ridzuan

๐Ÿ˜

Kyna Sakinah
Kyna Sakinah

Teringat dekat cinta khayalanku..masih segar dlm ingatan semua detik khayalan bersamamu..

Hazree Damansara Wan
Hazree Damansara Wan

my fav song ๐Ÿ˜

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ

Fadilah Fadilah
Fadilah Fadilah

sygku cinta aku hanyak untuk km seorang saja sampai mati , sygku mohon maaf aku SM km jgn sakiti. aku , hati aku untuk km sygku sampai mati ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐ŸŒน๐Ÿ’•

kittykiut
kittykiut

๐Ÿฅฐ

Aiman Arif
Aiman Arif

Lyk ke SFMM36๐Ÿ‘๐Ÿป

๐“๐“ถ๐“ถ ๐“—๐“ช๐“ถ๐”ƒ๐“ช๐“ฑ
๐“๐“ถ๐“ถ ๐“—๐“ช๐“ถ๐”ƒ๐“ช๐“ฑ

Tak sangka wany yang nyanyi, perghh love ๐Ÿ˜๐Ÿ˜