Dengarkan lagu Pulang nyanyian Insomniacks dengan lirik

Pulang

Insomniacks23 Nov 2018

Lirik Pulang

Kenangan yang telah berlalu

Tak kan ku lupa

Hanya engkau yang Aku mahu

Sudah tentu

 

Kisah cinta ku bersamamu

Tidak sempurna

Walau apa pun Kita tetap akan bersama

 

Hariku lebih indah

Pabila kau ada

Ku menunggu

Kau

 

Pulang...

Pulang Sekarang

Ku rindu wajahmu

Senyuman manismu sayang

 

Hanya kau pemilik hatiku

Tiada yang dapat

Mengatasi cinta Kita

Apa adanya

 

Hariku lebih indah

Pabila kau ada

Ku menunggu

Kau

 

Pulang...

Pulang sekarang

Ku rindu wajahmu

Senyuman manismu sayang

 

 

Pabila...

Bila kau tiada

Ku renung gambar mu

Menunggu sampai kau tiba

 

Where...

Where did you go...

I’ve got so much to say

So you can’t go go go

 

Tak bisa ku percaya yang kau sudah tiada,

Ku tak kan menerima kenyataan

Kisah kita

 

Tolong...

Tolonglah pulang

Ku rindu wajahmu

Senyum mu yang sudah hilang

 

Pulang...

Pulang sekarang

Ku rindu wajahmu

Senyuman manismu sayang

 

Pabila...

Bila kau tiada

Ku renung gambar mu

 

Menunggu sampai kau tiba...

Komen untuk Pulang (1,913)

Mr.Styl0🌠
Mr.Styl0🌠

kelahiran itulah perjalanan hidup, pengakhiran adalah penentu kebahagiaan hidup.

klau lah masa boleh diputarkan semula.. ;)

OneEChanz
OneEChanz

lagu towk pertama kali dgr live tt ojann so terus stay jak live nya ...🥰🍭

Misi Suzy
Misi Suzy

lagu ni best, tapi aku rasa mcm kalau ada org yg mcm ni takut jugak, dh mcm obses dgn kita.. lirik die sweet but bit scary..

Syarifahhusna Sza
Syarifahhusna Sza

.

YU🪙SOF
YU🪙SOF

. 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎 💎😒🤭😂🤫🤡🥳😥😦😎😅🥲🥺💎 💎🥴😘😨🥸😣😭😷🥶🤗🤯🤣😉💎 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

- 아이샤 -
- 아이샤 -

Bile dia balik sarawak selalu bagi dia lagu ni .. tapi apa kan daya tiada jodoh kami 😞

Anis 💗
Anis 💗

Aaaaaa my fv song i like it 🙈💗

Siti nurhellyna
Siti nurhellyna

i like to the song pulang insomniack 🥰🥰🥰

YU🪙SOF
YU🪙SOF

. 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎 💎😒🤭😂🤫🤡🥳😥😦😎😅🥲😍🥺💎 💎🥴😘😨🤩🥸😣😭😷🥶🤗🤯🤣😉💎 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

알리파_KY
알리파_KY

klau lah masa boleh diputarkan semula.. ;)