Dengarkan lagu Mereng nyanyian Bunga dengan lirik

Mereng

Bunga25 Jun 2021

Lirik Mereng

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanye mereng

Gelak Tertonggeng

 

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanya mereng

Bergendang gendang dang deng

 

Hidup tunggang langgang semua kelam kabut

Dah macam pecah tongkang seorang taufan seorang ribut

Yang sulung jadi suri cuma harap gaji bini

Yang lagi satu memang suka mintak kena maki

 

Ah dan walaupun dah lama hilang

Tapi di hati sayang

Tak kira tempat dan bila

Aku yang terpaling gila

 

Call me S O F I A

To the B U N G A

When I’m with my fam

It’s only me and my geng geng

 

Walau apa pun terjadi

Takkan kita berbelah bagi

 

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanya mereng

Gelak Tertonggeng

 

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanya mereng

Bergendang dang deng

 

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

 

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang gendang dang deng

 

Nak pergi kembara

Dah macam ayam laga sekandang

Tapi tu benda yang biasa

Takkan putus air dicincang

 

No matter what

My homie’s in my blood

Tak perlukan permata

Kalau bersama lebih berharga

 

Yang pertama confirm keluarga

Walau berjumpa macam ikan laga

Tak kira mana tak kira bila

Kalau seorang jatuh pasti semua ada

 

Call me S O F I A

To the B U N G A

When I’m with my fam

It’s only me and my geng geng

 

Walau apa pun terjadi

Takkan kita berbelah bagi

 

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanya mereng

Gelak Tertonggeng

 

Kita geng geng geng

Jalan mengiring

Semuanye mereng

Bergendang dang deng

 

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

 

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang dang deng

Bergendang gendang dang deng

 

Walau ribut atau taufan

Tetap kita berjalan jauh

Jalan sehaluan

Bergendang-gendang-dang-deng

Bergendang-gendang-dang-deng

 

Bergendang-gendang-dang-deng

Komen untuk Mereng (27)

Farhanan Fyren
Farhanan Fyren

😆😁😆😁😆

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

😒😨😂🤫😣😭😥😦😎😅🤣😉😖😃😢🥴😒😨😂🤫😣😭😥😦😎😅🤣😉😖😃😢🥴😒😨😂🤫😣😭😥😦😎😅🤣😉😖😃😢🥴😒😨😂🤫😣😭😥😦😎😅🤣😉😖😃😢🥴😒😨😂🤫😣😭😥😦😎😅🤣😉😖😃😢🥴

Strawberry🍓
Strawberry🍓

Tonggek peginya 🤣🤣🤣

gelak tertonggeng la

Siti Aminah
Siti Aminah

gelak tertonggeng la

Kita geng geng Jalan mengiring Semuanya mereng Gelak tertonggek Kita geng geng geng Jalan megiring Semuanya mereng Bergendang Gendang dang deng Hidup tungang langgang Semua kelam kabut Dah macam pecah tongkang Seorang taufan seorang ribut Yang sulung jadi suri Cuma gaji bini Yang lagi satu memang suka mintak kena maki Part 2 di tik tok saya Hadi?mirza

💫Rena 🌹
💫Rena 🌹

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Aakif Haiqal Zakuan
Aakif Haiqal Zakuan

*tengok

Aakif Haiqal Zakuan
Aakif Haiqal Zakuan

sampai 1000 Kali saye tengaok

Aakif Haiqal Zakuan
Aakif Haiqal Zakuan

best gila lagu ni

Muhammad Rahmat
Muhammad Rahmat

🤣🤣

Daie
Daie

Hahahhahahhah betul lah