Dengarkan lagu Kekasih Ku Di Menara nyanyian Ukays dengan lirik

Kekasih Ku Di Menara

Ukays1 Jan 1995

Lirik Kekasih Ku Di Menara

Dingin sungguh malam ini

Dan sukar mata kulelapkan

Lalu kucuba coretkan

Secebis lembaran buatmu

 

Tidak terkira perutusan

Satu pun tiada balasan

Namun ku tak putus harapan

Walau hati ini sudah mula bergoyang

 

Dapat ku bayangkan kau mula berubah

Bila di puncak menara gading

Sedangkan aku hanya mampu bermimpi

Untuk ke puncak seperti mu

 

Disebabkan itu kau mencipta jurang

Perhubungan kita mula menjadi renggang

Dan keangkuhanmu kini mula ketara

Memandang aku cuma sebelah mata

 

Dapat ku bayangkan kau mula berubah

Bila di puncak menara gading

Sedangkan aku hanya mampu bermimpi

Untuk ke puncak seperti mu

 

Disebabkan itu kau mencipta jurang

Perhubungan kita mula menjadi renggang

Dan keangkuhanmu kini mula ketara

Memandang aku cuma sebelah mata

 

Dulu aku bagimu

Jambatan untuk kau ke seberang

Mudah sungguh kau lupakan

Semua jasa-jasaku

Semua pengorbananku untukmu

Semua jasa-jasaku

 

Semua pengorbananku untukmu

Komen untuk Kekasih Ku Di Menara (514)

Zam Zainol
Zam Zainol

Mgkin ada yg lebih baik utk dia….hmm…eh..

Dapat ku bayang kn kau mula berubah Bila di puncak menara gading😢😢 Skrg aq alami semua tu..Ya Allah sedih sgt.. Msa susah kau bersama aq..bila kau dah senang kau angkuh smbong🥲🥲

ㅤ

🥀

Umar Yazid
Umar Yazid

Walaupun aq lhir thun 2006 aq still layan lagu legend MAKSUDNYA SANGAT MENDALAM😘

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣1️⃣1️⃣🌙6 🟦🟦⬜⬜🟥🟥 🟦🟦⬜⬜🟥🟥

Eyzat Eyjat
Eyzat Eyjat

tak kira lah laki atau perempuan..dua² same je🙏

Lelaki bila ada segalanya memang kita kena tinggal 😢

Pk Sudin
Pk Sudin

2022 masih layan🤘

Syamnrim
Syamnrim

best lagu ni

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣0️⃣7️⃣🌙5 ✨🔶✨ 🔶✨ 🔶﷽﷽🔶 ✨﷽﷽✨ 🔶﷽﷽🔶 ✨🔶✨ 🔶✨

StarkAvengers
StarkAvengers

sakit pe

teringat kat arwah😔..da dua minggu berlalu

YU🪙SOF
YU🪙SOF

5️⃣0️⃣5️⃣🌙 4 💠✨💠✨💠✨💠 ✨﷽﷽ ﷽ ✨ 💠﷽ ﷽﷽ 💠 ✨﷽ ﷽﷽ ✨ 💠✨💠✨💠✨💠