Dengarkan lagu Terlerai Sebuah Janji nyanyian Aiman Tino dengan lirik

Terlerai Sebuah Janji

Aiman Tino7 Dis 2018

Lirik Terlerai Sebuah Janji

Waktu kita bertemu dulu

 

Kau kata, kau memang suka pada ku

 

Kita sering berjanji

 

Akan membina mahligai cinta abadi

 

 

 

Kini semua telah berubah

 

Kau pergi tiada khabar berita

 

Tinggalkan aku sendirian

 

Bersama kenangan cinta terluka

 

 

 

Haruskah aku sering mengingatimu

 

Dan kau hadir didalam mimpiku

 

Berkecai sudah harapanku

 

Untuk membina sebuah istana cinta

 

Kau hilang membawa segalanya

 

 

 

Kembalilah oh sayangku

 

Jangan pergi dari hidupku

 

Aku rindu kepadamu selalu

 

 

 

Berkecai sudah harapanku

 

Untuk membina sebuah istana cinta

 

Kau hilang membawa segalanya

 

 

 

Kembalilah oh sayangku

 

Jangan pergi dari hidupku

 

Aku rindu kepadamu selalu

 

 

 

Berkecai sudah harapanku

 

 

Jangan pergi

Komen untuk Terlerai Sebuah Janji (931)

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

. ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ˜’๐Ÿคญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿคก๐Ÿฅณ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿฅฒ๐Ÿ˜๐Ÿฅบ๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿฅด๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜จ๐Ÿคฉ๐Ÿฅธ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ท๐Ÿฅถ๐Ÿค—๐Ÿคฏ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž

NISA_ASHA06
NISA_ASHA06

Aiman Tinoโค Nisa ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ Love you ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

Aidil Izzuddin
Aidil Izzuddin

kembalilah oh sayangku jangan pergi dari hidupku ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Rahmat Malik
Rahmat Malik

Rahmat Malik

Cat'z Farez
Cat'z Farez

kenapa kalau sedih mesti kita nak dengar lagu..

Ju Ju
Ju Ju

๐Ÿ’—๐Ÿ’™๐Ÿ’—๐Ÿ’™

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ

Francesco Tungku
Francesco Tungku

sedih.........nye

Lamting Mhd Lamting
Lamting Mhd Lamting

Undang kwn2 nak nyayi

wazif
wazif

Bila aku dengar lagu ni... Aku teringat kat ex aku... Dia pergi tinggal kan aku macam tu je... Bila aku berjalan-jalan dekat bandar pastu aku ternampak dia dengan bf baru dia... Dan aku datang kat dia... Dan aku kata wei sampai hati hg buat aku macam ni.. And ex aku kata sorry awak tk layak untuk sy...Waktu tu hati aku berkecai.... Memang sakit.. Aku tk boleh bayangkan... Dan aku sedar aku tk layak untuk dia๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ข