Dengarkan lagu Cinta Dalam Hati nyanyian Ungu dengan lirik

Cinta Dalam Hati

Ungu17 Mei 2012

Lirik Cinta Dalam Hati

Cinta Dalam Hati - UNGU

Mungkin ini memang jalan takdirku

 

Mengagumi tanpa dicintai

 

Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia

 

Dengan hidupmu dalam hidupmu

 

Telah lama ku pendam perasaan itu

 

Menunggu hatimu menyambut diriku

 

Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah

Bahagia untukku bahagia untukku

 

Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu

 

Meski ku tunggu hingga hujung waktuku

 

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya

 

Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja

Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya

 

Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

 

Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu

 

Meski ku tunggu hingga hujung waktuku

 

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya

 

Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja

 

Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya

 

Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

 

 

Komen untuk Cinta Dalam Hati (321)

Neeja MN
Neeja MN

Cinta dalam hati๐Ÿค

butterfly ๐Ÿฆ‹
butterfly ๐Ÿฆ‹

โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

butterfly ๐Ÿฆ‹
butterfly ๐Ÿฆ‹

โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

terkedu
terkedu

dah jumpa ke skrg๐Ÿฅบ

kenangan yg tk dpt jumpa lgi.. di mana dia sekarang, mula jumpa dia kt cybercafe di Gombak, lps tu dia bg pinjam sweeter dan aku pulangkn blik ketika tu nmpk dia mcm kecewa.. tp ketika tu tk mampu nk lawan ternyata aku syg dia.. nk cari dia kt mana yee

Anna
Anna

lirik yg bermakne untuk diri Ku...cintai lah org yg sesungguh nya mencintai Dan menyayangi diri Kita seada nya...โค๐Ÿ‘ฉ

Are Koo Jebat
Are Koo Jebat

flashback ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ๐Ÿ’š๐Ÿ’œโค๏ธ

Zolkipli Bin Abdullah
Zolkipli Bin Abdullah

moga kalian bhgia

Nanaa Elina
Nanaa Elina

f2olฤต29p

jika masih ada masa , inginku dapatkan renungan itu buat kali terakhir demi melepaskan rindu yang takkan pernah habis

Nanaa Elina
Nanaa Elina

mna ล„ la ฤทk BL

dan bila nanti, dirimu memerlukan seseorang carilah diriku yang tetap ada menanti dirimu walaupun sampai bila pun