Dengarkan lagu Pulang (其他) nyanyian K-Clique dengan lirik

Pulang (其他)

K-Clique, AJ2 Okt 2020

Lirik Pulang (其他)

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

5 tahun lalu, sekumpulan niat nak cipta lagu.

Bersama hadap jalan berliku hingga waktu bertukar waktu.

Tak perna tangguh, selagi mampu.

Aku tuju, yang ku mahu.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebenta r untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Satu demi satu,

yeah yeah

Kan pergi bila waktu,

yeah yeah yeah

Baru ku sedari,

Its all about family,

Bagi ku sedikit masa,

Hasilku bagi keluarga,

Jangan salah sangka,

Jangan salah sangka,

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Penat lelahku ku saja tahu,

Penat mana pun ku tak mengeluh,

Titik peluhku semua untuk kamu,

Titip restuku di dalam lagu, oh

Maaf kalau tak cukup,

Buat apa pun sanggup,

Selagi jasad menghirup,

Untuk keluarga ku sanggup.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Ku tak nak berhenti selagi tak cukup hasil ku.

Doa berkat dan waku yang aku perlu.

Aku perlu jangan risau tenaga ku.

Cukup hasrat dan impian ku pandu laju laju laju.

Aku yang aku mampu, aku yakin aku mampu.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

 

Asal ku rasa tenang.

Komen untuk Pulang (其他) (766)

Anang Putra Bliztr
Anang Putra Bliztr

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Asraf Acap
Asraf Acap

kalau dengar lagu ni tringat kat makabah...say u je hati

Daniel Danielly
Daniel Danielly

lagu ni membawa inspirasi dlm hidup

Nur D.Khalisha
Nur D.Khalisha

Perfect

Shamil Saipul
Shamil Saipul

k clique dah dari 2014 dah

YU🪙SOF
YU🪙SOF

. 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎 💎😒🤭😂🤫🤡🥳😥😦😎😅🥲🥺💎 💎🥴😘😨🥸😣😭😷🥶🤗🤯🤣😉💎 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Adzuan shah
Adzuan shah

baca Al Quran

TENANG jiwaa

Freddy Adam Ak Basik
Freddy Adam Ak Basik

uh

Paan Jo
Paan Jo

saya setuju

lg ni buat kita tau mak ayah kita betapa susahnya nk cari duit

txavierj
txavierj

2022 ?