Dengarkan lagu Bunga nyanyian Bunga dengan lirik

Bunga

Bunga26 Jul 2019

Lirik Bunga

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

hello hello apa khabar romeo

hari elok suara dalam radio

masih kekok dengan selok belok

ku janji esok buat semua orang tengok

 

hey kenapa muka masih muram

jalan berlampu kenapa nak suram

jangan toleh kalau belum okay

pagi ke sore buat sampai boleh

 

ku tahu ini bukan senang

jalan liku pasti akan kenang

tak perlu terburu buru

jalan hidup pasti ada tuju

 

bunga mekar di awangan

1001 cabaran

mencari ketenangan

tiba bulan bersinaran

terangnya kelihatan

saat kemalapan

 

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

ada satu mimpi nak jadi macam nora

boleh masuk tv dan juga masuk nona

angan angan mungkin boleh capai

naik flight ke awan pun boleh sampai

 

tiap detik ku kira masa cepat berlalu

hidup sempit tapi mampu tuk senyum selalu

hujan terhenti ada pelangi

tanpa membenci kita cuba sekali

 

bunga mekar di awangan

1001 cabaran

mencari ketenangan

tiba bulan bersinaran

terangnya kelihatan

saat kemalapan

 

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

mama mama mama

semua pesan mu dah dikunci

walau ku sering jauh disisi

namamu masih tetap ada dibibir

 

dan bila dunia menghentam

tanganmulah yang setia memegang

walau sudah jatuh 3 kali

aku janji cuba lagi dan lagi

 

Hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

haluan hidup kita pasti berbeza

 

Hidup ini penuh pancaroba

takkan mungkin tahu jika kau tak mahu coba

biar mereka dengan cara mereka

 

haluan hidup kita pasti berbeza

Komen untuk Bunga (218)

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

. ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ˜’๐Ÿคญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿคก๐Ÿฅณ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿฅฒ๐Ÿฅบ๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿฅด๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜จ๐Ÿฅธ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ท๐Ÿฅถ๐Ÿค—๐Ÿคฏ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž

Bulat Bubu
Bulat Bubu

ok๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿค—

Anizah Ani
Anizah Ani

sedap nya lagu kak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ”

Moon Mcflurry
Moon Mcflurry

sbb rap laa dia nnyi lagh ni dek . cuba cover tah ii pitching hg yg larii sbb tk dpt tangkap

Mcm suare budak skolah.. Xde ton yg mngalunkan n suare yg boring.. Piching pn down.. Klau rep sdap la suare ni..

Yaya Tirah
Yaya Tirah

๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐Ÿ˜โฃ๏ธโฃ๏ธ๐Ÿ’—๐Ÿ’—โฃ๏ธ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿคฉ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿคญ๐Ÿ’–๐Ÿคญ

Yaya Tirah
Yaya Tirah

๐Ÿคฉ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž๐Ÿ’žโฃ๏ธ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿคฉ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜˜๐Ÿคฉ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

Panglima Belang
Panglima Belang

ada gak budak2 yg tak suka.. peliknya.. ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ

huda
huda

it's called rap singing ๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ˜•

Mcm suare budak skolah.. Xde ton yg mngalunkan n suare yg boring.. Piching pn down.. Klau rep sdap la suare ni..

Mia
Mia

Best!!...suka nye lagu ni...โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ