Dengarkan lagu Cinta nyanyian Marsha Milan dengan lirik

Cinta

Marsha Milan2 Jun 2021

Lirik Cinta

Detik berganti

Tak akan kembali sudah

Walau darah air mata

 

Tiap memori

Seakan menghenti masa

Renungkan suka dan duka

 

Fahami semuanya

Fahamkan segala-gala

Kisah yang sudah

Beningkan raga

Jernihkan jiwa

 

Inginnya aku berlari

Dan mendekatimu

Rupa-rupanya kau

Di depan mata

 

Ingin aku terbang tinggi

Teruskan mencari

Ku terlupa untuk

Menutup mata

 

Detik berganti

Tak akan melaju masa

Untuk melihat ke sana

 

Apa pun datang

Mudahkan sabar dan tenang

Minta senang kesulitan

 

Fahami semuanya

Fahamkan segala-gala

Kisah yang sudah

Beningkan raga

Jernihkan jiwa

 

Inginnya aku berlari

Dan mendekatimu

Rupa-rupanya kau

Di depan mata

 

Ingin aku terbang tinggi

Teruskan mencari

Ku terlupa untuk

 

Menutup mata

Komen untuk Cinta (215)

Zaira Zarynn
Zaira Zarynn

Bila diamati betul betul senikata lagu ni mcm cinta kita dgn allah . Lagu ni ada vibes stacy sikit hehe

YU🪙SOF
YU🪙SOF

2️⃣1️⃣4️⃣🌙9 🟦🟦⬜⬜🟥🟥 🟦🟦⬜⬜🟥🟥

Ahmad Izani
Ahmad Izani

Powerful song. Tops

Mohdbaharuddin
Mohdbaharuddin

Nak menangis dah aku ni

Kamarul Zaman
Kamarul Zaman

Aslmkmslm..Bersama kita jadi rakan joox dgn irama santai

zasiti73
zasiti73

Vokal yg power dan mantap drpd Marsha, love it ❤️

Suhaib Saidan
Suhaib Saidan

terbang tinggi

Shafiq Rahman
Shafiq Rahman

pandai akim n Stacy buat lagu......

YU🪙SOF
YU🪙SOF

2️⃣0️⃣7️⃣🌙8 🟨🟨🟩🟩 🟨🟨🟩🟩 🟩🟩🟨🟨 🟩🟩🟨🟨

Zaira Zarynn
Zaira Zarynn

Lagu ni buat vocal marsha menyerlah. Jarang nak dengar lagu dia, tapi lagu ni sesuai dengan vocal dia. Good job marsha n composer lagu ni 👍🏻