Dengarkan lagu Terpaksa Ku Lepaskan nyanyian Ukays dengan lirik

Terpaksa Ku Lepaskan

Ukays1 Jan 2018

Lirik Terpaksa Ku Lepaskan

Tak dapat ku lupakan kenangan kita

Saat bahgia di ketika bersama

Engkau dan aku berjanji kan setia

Sehingga ke penghujungnya

 

Tergamak engkau melukakan hatiku

Disaat aku memerlukan kasihmu

Oh sampainya hatimu

Meninggalkan diriku

 

Menyesalnya diriku menyintai dirimu

Dengan setulus hatiku

Kini engkau bahgia berdua bersamanya

Sedangkan aku yang sengsara derita

 

Oh sayangku

Sejujurnya aku tak bisa lepaskanmu

Kerna ku masih menyayangi dirimu

Cinta kasihku hanya untukmu

 

Dan tak sanggup aku

Untuk kali ini ku kehilanganmu

Takkan mampu untuk ku melepaskanmu

Jangan kau pergi tinggalkan aku

 

Sayang

Aku merelakan demi kebahagiaanmu

Ku korbankan cintaku untukmu

Terpaksa ku lepaskan

Terpaksa ku tinggalkan dirimu oh sayang

 

Menyesalnya diriku menyintai dirimu

Dengan setulus hatiku

Kini engkau bahgia berdua bersamanya

Sedangkan aku yang sengsara derita

 

Oh sayangku

Sejujurnya aku tak bisa lepaskanmu

Kerna ku masih menyayangi dirimu

Cinta kasihku hanya untukmu

 

Dan tak sanggup aku

Untuk kali ini ku kehilanganmu

Takkan mampu untuk ku melepaskanmu

Jangan kau pergi tinggalkan aku

 

Sayang

Aku merelakan demi kebahagiaanmu

Ku korbankan cintaku untukmu

Terpaksa ku lepaskan

Terpaksa ku tinggalkan dirimu oh sayang

 

Terpaksa ku tinggalkan

Terpaksa ku lepaskan

 

Selamat tinggal sayang

Komen untuk Terpaksa Ku Lepaskan (175)

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

1๏ธโƒฃ7๏ธโƒฃ5๏ธโƒฃ๐ŸŒ™1 โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ โœจ๏ทฝ๏ทฝ ๏ทฝ โœจ โœจ๏ทฝ ๏ทฝ๏ทฝ โœจ โœจ๏ทฝ ๏ทฝ๏ทฝ โœจ โœจโœจโœจโœจโœจโœจโœจ

Syafiq Ramli
Syafiq Ramli

Betul tu bang ..kesian kat ady ..

ni suara ady.. yg achik cuma dlm MV tu je. suara suara ady

Zulhairi
Zulhairi

ni suara ady.. yg achik cuma dlm MV tu je. suara suara ady

nak tanya ? semasa buat recording lagu ni dorang pakai ADY UKAYS ke ACHIK UKAYS ?? kalau lihat kat ( MV ) mcm suara โ€œAchik ukays โ€ bila pejam mata pula lenggok alunan suara dia mcm โ€œAdy ukaysโ€ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Saidatul Izzati
Saidatul Izzati

๐Ÿ˜ญ

๐“ก๐”‚๐“ช๐“ท๐“ช๐Ÿ•Š
๐“ก๐”‚๐“ช๐“ท๐“ช๐Ÿ•Š

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿฅบ

Farhan Ariff
Farhan Ariff

Layan

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด

Aidil Izzuddin
Aidil Izzuddin

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

alif zikri
alif zikri

I feel u bro

mmg perit org yg kita syg org yg kita cinta curangi dibelakang kita lgi sakit dan terkilan bila dia tak boleh jauh dri org ke 3 msih ttp menjalin hubungan dgn skandle.pasrah dgn keadaan tanpa rela hrp Tuhan sedarkn dia sbb saya msih menyanyangi hubungan yg dh terbina 3 thun lbih walhal nk halalkn dia dlm mse terdekat tpi sglenye serahkn pd takdir biar Tuhan yg tentuknnya.๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ข๐Ÿฅด