Dengarkan lagu Pilihlah Aku nyanyian Daniesh Suffian dengan lirik

Pilihlah Aku

Daniesh Suffian10 Apr 2020

Lirik Pilihlah Aku

Lihat serinya wajahmu

Ayunya santunmu buatkan

Kamu jadi pilihan

Aku milikmu selamanya

Kan ku jaga kau sepenuhnya

Bina cinta berdua

 

Mata bertentang mata

Hati turun ke jiwa

Dan jatuh cinta

 

Pilihlah aku

Untuk jadi peneman dalam hidupmu

Kan setia padamu selalu

Baby I want you

Pilihlah aku

Akan ku belaimu seumpama ratu

Sayang kan ku janji padamu

Takkan ku siakan diri mu

 

Kau punya kunci hatiku

Untuk mewarnai indahnya

Bahagia yang tercipta

 

Mata bertentang mata

Hati turun ke jiwa

Dan jatuh cinta

 

Pilihlah aku

Untuk jadi peneman dalam hidup mu

Kan setia padamu selalu

Baby I want you

Pilihlah aku

Akan ku belaimu seumpama ratu

Sayang kan ku janji padamu

Takkanku siakan diri mu

 

Tidak pernah ku sangka

Kau wanita seindah bulan terang

Walau berjuta semirip mu

Tetap kau jadi pilihanku

Yang pertama, aku cinta kamu

 

Pilihlah aku

Untuk jadi peneman dalam hidupmu

Kan setia padamu selalu

Baby I want you

Pilihlah aku

Akan ku belaimu seumpama ratu

Sayang kan ku janji padamu

Takkan ku siakan diri mu

 

Pilihlah aku

 

Pilihlah aku

 

Aku oh...

 

 

Pilihlah aku

Komen untuk Pilihlah Aku (37)

Wan Sakinah
Wan Sakinah

❤❤❤❤❤

Love this song💕💕💕💖💖💖💖💞💞💞💞👍👍👍👍👍👍👍👍

Nordalina Kamarudin
Nordalina Kamarudin

Sedap nya lagu ni

Afizah12
Afizah12

siapa minat abang daniesh like sikit

Afizah12
Afizah12

kalau jealous cakap jeklah jealous kau pon sama kan macam tu jugak

Lagu dak2 zaman sekarang macam hareeee.. Satu apa pun x kena dgn jiwa

Farhaana Aziz
Farhaana Aziz

nk tuju kt crush

airiboy
airiboy

x mo gado...org yg faham tentang muzik x kn kate yg buruk klau x msuk tune dgn pala dia..zaman berubah trend muzik pun berubah..klau x bole trime jom kite gi ngaji lg baik...

amin hakim
amin hakim

apa salah nya buat macam tuu kau jealous ke apa bro

Ini lagu hanya untuk budak2 yg masih spender mak beli kan dan topup beli internet utk dngr lagu dalam ni pon mak bapak yg topupkan. Lagu mcm taik, lagu tamil lagi sedap klau nk bandingkan dgn lagu ni

Kaizen
Kaizen

Ini lagu hanya untuk budak2 yg masih spender mak beli kan dan topup beli internet utk dngr lagu dalam ni pon mak bapak yg topupkan. Lagu mcm taik, lagu tamil lagi sedap klau nk bandingkan dgn lagu ni

lepastu apa masalah kau suka hati nak judge orang

Naruto boruto
Naruto boruto

lepastu apa masalah kau suka hati nak judge orang

Lagu dak2 zaman sekarang macam hareeee.. Satu apa pun x kena dgn jiwa

Naruto boruto
Naruto boruto

kau kenapa gila

lagu x ada tarik langsung.. lagu sampah