Dengarkan lagu Tak Dapat Raya nyanyian Floor 88 dengan lirik

Tak Dapat Raya

Floor 88, Baby Shima13 Mei 2019

Lirik Tak Dapat Raya

Mari semua kita

Raya rumah di sana

(Hi ya hi ya yeah)

 

Aku dengar dia orang kaya

Rumah besar kereta mewah

Tunggu dulu Akram bagi tahu

Rumah itu raya tahun dulu

 

Sirap dia tawar amat

Kuih makmur, semperit, tart

Tunggu duit tak dapat-dapat

 

Apa kata kita

Raya rumah di sebelah

(Hi ya hi ya yeah)

 

Aku dengar anak dia lawa

Putih gebu bibirnya merah

Tunggu dulu Achoi bagi tahu

Rumah itu rumah Haji Abu

 

Kau tak ingat

Apa kau dah buat

Getah scrap dia engkau rembat

 

Jadi kita nak beraya di mana

Takkan raya pertama

Duduk lepak sahaja

 

Hari raya

Orang semua bergembira

Kita pula berduka

Tak dapat raya

 

Jom raya rumah nenek aku

Ada rendang ketupat bahulu

Mana tahu dapat dihulur

Sepuluh atau lima puluh

Tunggu dulu Ayie bagi tahu

Nenek sendiri engkau pun tak tahu

Dia tak ada di rumah

 

Macam mana engkau tahu

Oi sepupu

Itu pun nenek aku

(Alamak, iye ke?)

 

Aku dah tak ada idea kita nak beraya dimana

Jom raya rumah awek ku

Dia pun tak ada hala tuju

Apa kata kita raya

Rumah awek dia

Kita cuci mata

 

Jemputlah naik sayangku

Bawa sekali teman mu

(Hi ya hi ya yeah)

 

Juadah sudah sedia

Semua di atas meja

Tunggu dulu kami mahu tahu

 

Siapa yang masak banyak begitu

Kalau kamu mahu tahu

Ku cabut di kepala ku

Hantu

 

Jadi kita nak beraya di mana

Takkan raya pertama

Duduk lepak sahaja

 

Hari raya

Orang semua bergembira

Kita pula berduka

Tak dapat raya

 

Hantu

Komen untuk Tak Dapat Raya (737)

Zashikishiki Shiki
Zashikishiki Shiki

biaefllau lasoazevosvk oazksi kdo

🏃
🏃

aqesrgase Estrie Z

Rwefusxhd
Rwefusxhd

aqeirrea eeduleryz

DAMIA 🌹❤️
DAMIA 🌹❤️

@ayie

Yong Deena
Yong Deena

duduk rumah je

buat apa masa pkp ni

Yong Deena
Yong Deena

belum raya tahun depan

Abg Jepp
Abg Jepp

0185778612

nk nombor telefon baby shima

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

Selamat hari raya Aidilfitri 2022.

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

hari raya Aidilfitri. miskin kaya kita raikan.

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

sambut raya mengikut kemampuan diri sendiri.