Dengarkan lagu Rahsia nyanyian Malique dengan lirik

Rahsia

Malique28 Ogs 2012

Lirik Rahsia

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

 

Korang nak dengar rahsia tak korang?

Kalau cerita korang jangan cerita orang

Janji dulu

Korang tak kan pecah lobang

Jangan pasal korang ku sakit sorang

 

Pada satu masa tak lama dulu

Orang mula berhijrah ke hutan batu

Ada lelaki dan ada wanita

Ada yang cari nama ada yang cari harta

 

Ada minah ni namanya rahsia

Binti apa entah tak pernah bertanya

Keluarga entah kenalnya di kota

Kata dari sini tipu dengan lorat desa

 

Duduk rumah sewa 6 jahanam jadi kawan

3 tak kerja 3 lagi shif malam

Gaduh dengan 2 hal dato kumis nipis

Dia kenal dulu mereka yang dapat kikis

Takpe orang kaya banyak

Cuba skali 3 4 hidup mesti tamak

 

Nampak anak Tansri umur jauh muda

Janji kereta 500 kuasa kuda

Erm dengar ada botol sauh

Ada burung putih besar boleh terbang jauh

Cincin gelang rantai ada loket

Betina mana tengok tak terjoget

 

Rumah atas bukit kamar bercahaya

Kamera disorok boleh ambil gambar rahsia

Tunjuk kengkawan semua puji ketawa

Baru tau orang kaya tak boleh percaya

 

Ha ha ha

Ha ha ha

Baru tau orang kaya tak boleh percaya

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

Cerita terjadi

Ceritakan

 

Korang nak dengar rahsia tak korang?

Kalau cerita korang jangan cerita orang

Janji dulu

Korang tak kan pecah lobang

Jangan pasal korang ku sakit sorang

 

Pada satu masa tak lama dulu

Orang mula berhijrah ke hutan batu

Ada lelaki dan ada wanita

Ada yang cari nama ada yang cari harta

 

Ada 1 hero melayu namanya juga rahsia

Dulu lepak tepi parit kampung

Sekarang lepak media masa

Asal boleh masuk tv dia mesti buat

Awek tengok jambu lelaki tengok meluat

Ceritarasa makin besar otak makin ketat

Baru angkat berat sikit baju pun dah sendat

 

Jalan nak berkepak dengan awek romantis

Biasalah budak baru nak naik jadi artis

Biasalah budak baru nak naik jadi artis

Biasalah budak baru nak naik jadi artis

 

Jakun jadi pelakon ke makan malam

Dinner show nyanyi orang tak paham

Tapi datin muda tengok geram sangkut

Dato outstation datin apa lagi angkut

 

Terima kasih power root

Rahsia diterima

Kalau sudi lagi boleh main gila

 

Datin kena taruk rahsia kemaruk

Makan boleh tapi jangan sampai kena lauk

Dato pegi London muka pucat bila balik

Bini buncit sikit tau dia tak boleh naik

 

Nak jadi terkenal harus pandai main api

Rahsia tinggal rahsia tak kan masuk tv lagi

Rahsia tak kan masuk tv lagi

 

Rahsia tinggal rahsia tak kan masuk tv lagi

Komen untuk Rahsia (60)

mohd nur iqmal
mohd nur iqmal

2022 pon ad bro

2018 .?? ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

Iewan Samad
Iewan Samad

ayooooo jemmmm ogmmmmm sure we're huhuhuhu kantoiiii

Iewan Samad
Iewan Samad

alhamdulillah... Allahu Akbar!!!!!!

Iewan Samad
Iewan Samad

btl2 Nur kata yg terbaik untuk diri ku phm

haf12
haf12

Ada bot bersauh(Bot Mewah/Bot Besar) Burung Putih Boleh terbang jauh(kapal terbang Peribadi).. ๐Ÿค”

ุงุญู…ุฏ ุฑูุฏูŠ
ุงุญู…ุฏ ุฑูุฏูŠ

Mantul bossku

monamosh#13
monamosh#13

so knp nak marah kan wa pun gali slow2 kan dah nila stitik abis susu sebelaga hahahaha hidup terus kan so syukur alhamdulilllah...

Amrey
Amrey

Siapakah hero malaya yang dimaksudkan mr general?

Adam Rafiq
Adam Rafiq

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

oi
oi

salute