Dengarkan lagu Hidup Ini Mahal nyanyian Goliath dengan lirik

Hidup Ini Mahal

Goliath19 Dis 2009

Komen untuk Hidup Ini Mahal (37)

zaidzack
zaidzack

Aikk apsal andre lgi best dari ori🤔

Alyn Md Nor
Alyn Md Nor

tpi andre bwak lgi best..sya lgi suka dia nyanyi..mula ingt lgu andre

la ingat kn penyanyi asal lagu ni andre mastijan yg kt tiktok tu😂sbb dia la aqu dtg sini cari lagu ni🤣tapi yg ni pon best❤

nieza
nieza

best lagu ni secukup rasa....

Cik Nicha
Cik Nicha

ape merepek dahhh pakcikk 🥴

ko ingat selesai ko org tok je aku ...nak sangat ada lagi ko tok siap cari pasal plak skg ...ko ingR lat lah 3 ekor

Muhammad Ariff Iz'zanny
Muhammad Ariff Iz'zanny

Mantap sekali eberybady

Mrs AfieEiyzArie
Mrs AfieEiyzArie

cuma dariQ.. YAKIN & PERCAYA...eya teruskan.. JIKA tiada sudah..HENTiKANlah.. kerna KEPERCAYAAN adalah JAWAPAN semua SOALAN... KEJUJURAN itu KEUTAMAAN..😉

heri yanto
heri yanto

ye ke...

Tak jemu dgr...mcm best ja ✌️🥰

Cik Fatimah Shafie
Cik Fatimah Shafie

Tak jemu dgr...mcm best ja ✌️🥰

Aish Aisyi
Aish Aisyi

rezky

MohdNazrullah MohdNazrullah
MohdNazrullah MohdNazrullah

terbaik bossku🤭