Dengarkan lagu Hidup Ini Mahal nyanyian Goliath dengan lirik

Hidup Ini Mahal

Goliath19 Dis 2009

Komen untuk Hidup Ini Mahal (33)

Muhammad Ariff Iz'zanny
Muhammad Ariff Iz'zanny

Mantap sekali eberybady

Mrs AfieEiyzArie
Mrs AfieEiyzArie

cuma dariQ.. YAKIN & PERCAYA...eya teruskan.. JIKA tiada sudah..HENTiKANlah.. kerna KEPERCAYAAN adalah JAWAPAN semua SOALAN... KEJUJURAN itu KEUTAMAAN..😉

heri yanto
heri yanto

ye ke...

Tak jemu dgr...mcm best ja ✌️🥰

Cik Fatimah Shafie
Cik Fatimah Shafie

Tak jemu dgr...mcm best ja ✌️🥰

Aish Aisyi
Aish Aisyi

rezky

MohdNazrullah MohdNazrullah
MohdNazrullah MohdNazrullah

terbaik bossku🤭

MohdNazrullah MohdNazrullah
MohdNazrullah MohdNazrullah

♥️💛💚🔰♥️💛💚🤭

- SyzN MyrA Kim_
- SyzN MyrA Kim_

- 💙

Al Lia
Al Lia

apa tu

kipli
kipli

susah perkara yg ko tak buktikan aku nak baik dan ckp benda baik pasal yg berkenan aku nak berhenti ckp pn dah jadi tak penat sbb ...hitam gelap ko org kelip aku selama nie ...yg berkenaan tugu je kalau lambat setel kan ...ko org yg lain jantan jantan politik al...bijaksana kita ada percaturan jgn pikir aku takut selama nie ...dh asa sesi permulaan nye ...ko tok soalan nye pasti sampai dan org dan badan dn jasad kena soalan dan keluarga dan dan org lain tugu je jangan lari dan menangguk bah boleh tp ingat ingat jgn berani sah dpt .pakai dpt senang dri sayap aku selama nie tak kenal bagi kenal bagi amik aku plak yg hang kepak ...ko org tak perasan balik aku yg tak berair ...sendiri buat dan Block. ..jgn kena marah dn meroyan...Tuan badan pn kena ingat sbb rancangan rencah nye ...ada tambahan dan arah arahan tuan badan dn pembelot pengkhianat pn ada yg tak tahu.ko 1234 .. ingat balik. ..siapa dihantar aku San kalian Just flash baik je