Komen untuk Hati Kama (83)

Nurhidayah Husin
Nurhidayah Husin

Aassdfsdfgfxf

K⁸ サスケ
K⁸ サスケ

tak pe...daripada kau suara ke laut senduu hahaha😌😌

antara qasidah siti nurhaliza dgn noraniza idris,sedap lagi qasidah siti merdu lembut je .. qasidah kak ani mcm mesin tebu rosak ..

Sabli Lo
Sabli Lo

Mantabbb...

ain ahmad
ain ahmad

mesin sore awk rosak ke 😆

antara qasidah siti nurhaliza dgn noraniza idris,sedap lagi qasidah siti merdu lembut je .. qasidah kak ani mcm mesin tebu rosak ..

Fzal Hafiz
Fzal Hafiz

seni tu pelbagai, seni suara masing2 style..sbb anugerah tu belbagai.. nak suruh jugak ko nyanyi tengok bunyi mcm mana, tkut mcm mesin tebang pokok je lgi truk..haha

antara qasidah siti nurhaliza dgn noraniza idris,sedap lagi qasidah siti merdu lembut je .. qasidah kak ani mcm mesin tebu rosak ..

Fzal Hafiz
Fzal Hafiz

betull.. seni itu pelbagai, seni suara masing2 style..sbb anugerah tu belbagai.. nak suruh jugak dia nyanyi tengok bunyi mcm mana, tkut mcm mesin tebang pokok je lgi truk..haha

Memang siti lagi sedap didengari tetapi jangan bandingkan bang, siti dan kak ani, masing masing ada kelebihannya.. mereka ni dah bergelar lagenda pun.

Luqman
Luqman

tokti bwk solo sedap nk mati..qasidah dia smpai skrg padu 👍🏻

Amirul Nadzri
Amirul Nadzri

Juara Kategori Irama Malaysia AJL1999

Lily Fazlily
Lily Fazlily

cuba kau qasidah pulak ... aku rasa lagi jahanam , dasar toxic

antara qasidah siti nurhaliza dgn noraniza idris,sedap lagi qasidah siti merdu lembut je .. qasidah kak ani mcm mesin tebu rosak ..

Amir Asyraf
Amir Asyraf

mulut tu mmpu bawa ke neraka tau

antara qasidah siti nurhaliza dgn noraniza idris,sedap lagi qasidah siti merdu lembut je .. qasidah kak ani mcm mesin tebu rosak ..