Dengarkan lagu Kucu Kuca nyanyian Lia Aziz dengan lirik

Kucu Kuca

Lia Aziz19 Mac 2021

Lirik Kucu Kuca

Kelip bintang nun jauh di sana

Sudah pastinya ku fikirkan dirimu

Deru angin bertiupan berlagu

Inginku sampaikan rinduan di hati

Lagu cinta ini untuk kamu

Sambilku tenung bulan menghiasi malam

Dan tercipta bibit kata indah

Dan ku lagukan rasaku

Kucu kuca kucu kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari jemariku

Menyeru menari bersama diriku

Namamu ku rahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu kuca kucu kuca

Ops alamak

Aku jatuh cinta

Kucu kuca kucu kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari jemariku

Menyeru menari bersama diriku

Namamu ku rahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu kuca kucu kuca

Ops alamak

Aku jatuh cinta

Kucu kuca kucu kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari jemariku

Menyeru menari bersama diriku

Namamu ku rahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu kuca kucu kuca

Alamak

Aku jatuh cinta

Lagu cinta ini untuk kamu

Sambilku tenung bulan menghiasi malam

Dan tercipta bibit kata indah

Aku jatuh cinta

Aku jatuh cinta

 

Aku jatuh cinta

Komen untuk Kucu Kuca (332)

Nurshahmi Amanina
Nurshahmi Amanina

๐Ÿฅฐ

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

3๏ธโƒฃ3๏ธโƒฃ1๏ธโƒฃ๐ŸŒ™ 2 ๐ŸŸจ๐ŸŸจ๐ŸŸฉ๐ŸŸฉ ๐ŸŸจ๐ŸŸจ๐ŸŸฉ๐ŸŸฉ ๐ŸŸฉ๐ŸŸฉ๐ŸŸจ๐ŸŸจ ๐ŸŸฉ๐ŸŸฉ๐ŸŸจ๐ŸŸจ

joox291975282
joox291975282

laguni sye tujukan kepada semua wanita yg singel mcm sye. i'am male

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

3๏ธโƒฃ2๏ธโƒฃ9๏ธโƒฃ๐ŸŒ™ 1 ๐Ÿ“€๐Ÿ“€๐ŸŒ๐Ÿ“€๐Ÿ“€ ๐Ÿ“€๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ“€ ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ”ด๐ŸŒ๐ŸŒ ๐Ÿ“€๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒ๐Ÿ“€ ๐Ÿ“€๐Ÿ“€๐ŸŒ๐Ÿ“€๐Ÿ“€

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

โšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซ โšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซโšซ ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก 20~30/05. ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก

azyaXp
azyaXp

Hai

Lil Zham X
Lil Zham X

gila ke

jom kita kuca kacir kan juwa yg mereka main kan jiwa kuta. selama nue.dah tunggu mpv ape lagi blh lah mpv dtg bgi parking kat dpn umah nie utk berkucu kuca dgn teman yg tercinta kalau dah jatuh cinta ..tak nak lending. sni kapal terbang tu bawa lag sendri je kan dah bgi pass lesen mandu yg saya ajar tu mcm mne nak bawa kapal terbang .bila nak kucu kuca kata dah jatuh cinta .ke nak jatuh ...kan lagu kapal terbang .awk kan berani jfi pillott .nanti saya bawa olak saya pulak juruterbang awk blh ke tak bleh tak blh japal terbang tu rosak ke ape tak bleh berani pandu ke

kipli
kipli

jom kita kuca kacir kan juwa yg mereka main kan jiwa kuta. selama nue.dah tunggu mpv ape lagi blh lah mpv dtg bgi parking kat dpn umah nie utk berkucu kuca dgn teman yg tercinta kalau dah jatuh cinta ..tak nak lending. sni kapal terbang tu bawa lag sendri je kan dah bgi pass lesen mandu yg saya ajar tu mcm mne nak bawa kapal terbang .bila nak kucu kuca kata dah jatuh cinta .ke nak jatuh ...kan lagu kapal terbang .awk kan berani jfi pillott .nanti saya bawa olak saya pulak juruterbang awk blh ke tak bleh tak blh japal terbang tu rosak ke ape tak bleh berani pandu ke

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข 20~30/04. ๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข

Za
Za

lirik lagu