Dengarkan lagu Biarlah Ku Simpan Air Mata nyanyian Arief dengan lirik

Biarlah Ku Simpan Air Mata

Arief15 Okt 2021

Lirik Biarlah Ku Simpan Air Mata

Biarlah Ku Simpan Air Mata - Arief

Lyrics by:Koko Record

Composed by:Koko Record

Aku yang masih sendiri

 

Bertemankan rindu dan sepi

 

Aku yang selalu setia menanti

 

Kehadiranmu yang tak pasti

 

Masihkah kau ingat kekasih

 

Janji-janji yang kau ucapkan

 

Dalam cinta yang pernah kita bina

 

Begitu indah dan mesranya

 

Kini engkau biarkan

Janji layu dalam harapan

Kau benamkan luka di hatiku

Dimana harga cinta dan sayangmu

 

Kekasih terbanglah ke langit tinggi

Biarkanlah aku sendiri

Semoga engkau bahagia

Bersama orang yang kau cinta

Kekasih terbanglah ke langit tinggi

Biarkanlah aku sendiri

Semoga engkau bahagia

Bersama orang yang kau cinta

Biarlah ku simpan air mata

 

Masihkah kau ingat kekasih

 

Janji-janji yang kau ucapkan

 

Dalam cinta yang pernah kita bina

 

Begitu indah dan mesranya

 

Kini engkau biarkan

Janji layu dalam harapan

Kau benamkan luka di hatiku

Dimana harga cinta dan sayangmu

 

Kekasih terbanglah ke langit tinggi

Biarkanlah aku sendiri

Semoga engkau bahagia

Bersama orang yang kau cinta

Kekasih terbanglah ke langit tinggi

Biarkanlah aku sendiri

Semoga engkau bahagia

Bersama orang yang kau cinta

 

Biarlah ku simpan air mata

Komen untuk Biarlah Ku Simpan Air Mata (16)

joox310104168
joox310104168

saya akan menb enarkan seseorg dan saya tidak kan bgi kalian lagi.. kamu semua amik tp tak berani memeluk aku... kalian semua memngjgungjawabeluk sesama kamu.. lihat ape bila lihat wang kalian menbuli aku. mengelip menyorok nie yg nak sya bangga kan... jgn nanti tak bertanggungjawab...sedap lagu nie kalian buat. dah jan 5.kesiangan .dah kan nie lah juga membukti kan m

joox310104168
joox310104168

tak mengape lah kekasih, kasih mu bukan pada ku. .ini yg kalian bukti kan sesudah kalian dpt hak wang dlm kes.. lagu ini lirik nye ku gu na utk kLian jgn kesal kan.. lihat lah td dan hingga skg... mgkin kamu tak rse apa yg aku lalui .hari berlalu hari ha.elok lah cara kalian. pengurusan kalian) hanya pandai mencuri hak saya....Kamu semu jgan tak pandang lirik nye. pengurusan tentang kes sya akan sya ubah arah .secepat mgkin. kalian semua bersedi lah ckup kan

milankolia
milankolia

💝💝

Mohd azmir
Mohd azmir

tidak pernah rasa bosan mendengar lagu²nya sedap manakala seni katanya MMG mantap ...semoga terus maju dlm dunia seni

R7
R7

😭😭😭😭😭

Loh Arif91
Loh Arif91

🥲

Fiqh
Fiqh

😭🥺❤️

609453
609453

😭😭😭

nazriay79
nazriay79

mu suko kenn lg jiwang2 mcm ni ekk

Mendayu² bila dengar lagu² arief terbaikk👍🏻👍🏻

Cahaya Iris
Cahaya Iris

Kekasih terbang ke langgit tinggi

Syokk weii