Dengarkan lagu Evo nyanyian Joe Flizzow dengan lirik

Evo

Joe Flizzow, SonaOne21 Ogs 2015

Lirik Evo

Kejut harimau yang sedang tidur

Masuk jalan mati susah untuk hidup

Korbankan harga diri kerana ego

Nanti kena tangkap aha

 

Di jalan raya masih jalan bergaya

My crew with me till the wheels fall off uh

Takde tayar tetap ada janji

Sumpah setia hingga akhir hayat dan hujung dunia

 

Budak-budah gua bawah blok masih ada di ghetto

Kereta dah tukar blok boleh cucuk Toretto

Dan budak-budak dalam blok-blok ibu pejabat masih bermesyuarat

Guna setiap saat

 

Kan gua dah cakap budak kartel cekap

Tabik dari askar, polis dan pengakap

Main monolpoli korang masih main congkak

Lu merangkak kalau nak tengok gua dongak

 

Budak Subang semua kenal kapal terbang

So fly dari pramugari sorang-sorang

No lah Flizzow tidak pernah tipu korang

In top form tapi bukan cakap pasal borang

 

Ke kiri ke kanan

Hati-hati bila di jalanan

Di sini di sana

Cari kawan jangan cari lawan

 

Jangan kejut harimau yang sedang tidur

masuk jalan mati susah untuk hidup

Jangan korbankan harga diri kerana ego

Salah nanti kena tangkap dengan polis evo

Evo evo

 

Jangan kejut harimau tidur

Evo evo

Di jalan mati susah hidup

 

Wow lu pasang waze pukul 3 pagi tengok sekali no cops

Tiba-tiba bila simpang kiri ada roadblock

U turn?

Kenapa kamu lari?

Kalau kamu tidak bersalah kenapa tangan bergari huh?

Vroom enjin evo berbunyi

Satu jam di balai boleh buat kamu sunyi

Kalau kau hilang suara aku boleh tolong cari

Kalau tak telefon brader satu kampung mari?

 

No back up one-two saja

Polis entry want to jaga

Lampu biru buat lu gelabah

I can see that your mata rabak

 

No back up aku sahaja

Polis entry want to jaga

Bila lu nampak lampu waja

Cuak better run to mama

 

Ke kiri ke kanan

Hati-hati bila di jalanan

Di sini di sana

Cari kawan jangan cari lawan

 

Jangan kejut harimau yang sedang tidur

masuk jalan mati susah untuk hidup

Jangan korbankan harga diri kerana ego

Salah nanti kena tangkap dengan polis evo

Evo evo

 

Jangan kejut harimau tidur

Evo evo

Di jalan mati susah hidup

 

Gua tak jaga KL tapi KL jaga gua

Ingat pesanan orang tua

Jangan mudah lupa

Jangan mudah riak

Aku takkan sombong

Ingin pergi jauh mereka lihat guna teropong

Sekarang jaga keluarga dulu keluarga jaga gua

Ingat pesanan mama

Jangan mudah lupa

Jangan mudah takut

Kerna ku tidak gentar

Kerna semua di dunia ini hanya sebentar

Kerna semua di dunia ini hanya sebentar

 

Kejut harimau yang sedang tidur

Masuk jalan mati susah untuk hidup

Korbankan harga diri kerana ego

Nanti kena tangkap dengan polis evo

 

Jangan kejut harimau yang sedang tidur

Salah.. masuk jalan mati susah untuk hidup

Jangan ....korbankan harga diri kerana ego

Salah ....nanti kena tangkap dengan polis evo

Evo evo

 

Jangan kejut harimau tidur

Evo evo

Di jalan mati susah hidup

Evo evo

Jangan kejut harimau tidur

Evo evo

 

Di jalan mati susah hidup

Komen untuk Evo (128)

OIL 02
OIL 02

korang tak yah jadI polIs jadI barua aku boley

YU🪙SOF
YU🪙SOF

. 💙❤️💜💙❤️ 💜💙❤️💜💙 💜 ﷽﷽﷽﷽﷽ ❤️ 💙 ﷽﷽﷽﷽﷽ 💜 💜💙❤️💜💙 💜❤️💙💜❤️

WONG CHI FAT💚
WONG CHI FAT💚

aku tak boleh tIdur 3HaRI

Saprie Saprie
Saprie Saprie

dan makan ke

mantap

Saharum Hj Peri
Saharum Hj Peri

hip hop selamanya....Polis evo terbaik

Mohdfadhil Mohdkamar
Mohdfadhil Mohdkamar

HQV HKS HiGHT QUALITY VOICE....📡🔭🔬🎵🎼Up T0NE EVO7

Zul Azri osman
Zul Azri osman

macam jahat polis

Mohd Rizal
Mohd Rizal

Fuck off haters!!!

lagu bodo apa di cipta ne,baru dapat bayaran mahal 😏

Zul Azri China💚
Zul Azri China💚

Harimau putih

Azzali Azid
Azzali Azid

Hai jugak kenapa tu

hi polis