Listen to Cinta Sampai Mati song with lyrics from Raffa Affar

Cinta Sampai Mati

Raffa Affar18 Jan 2022

Cinta Sampai Mati Lyrics

Duhai engkau sang belahan jiwa

Nama mu terukir dalam pusara

Di setiap langkah ku selalu berdoa

Semoga kita bersama

 

Duhai engkau tambatan hatiku

Labuhkanlah cintamu di hidupku

Kuingin kau tahu betapa merindu

Hiduplah engkau denganku

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Bersujud dan lalu aku meminta

Semoga kita bersama

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Cintaku untukmu selalu terjaga

Dan aku pasti setia

 

Duhai engkau tambatan hatiku

Labuhkanlah cintamu di hidupku

Ku ingin kau tahu betapa merindu

Hiduplah engkau denganku

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Bersujud dan lalu aku meminta

Semoga kita bersama

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Cintaku untukmu selalu terjaga

Dan aku pasti setia

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Bersujud dan lalu aku meminta

Semoga kita bersama

 

Dengarkanlah

Di sepanjang malam aku berdoa

Cintaku untukmu selalu terjaga

Dan aku pasti setia

 

Ku setia

Comments for Cinta Sampai Mati (431)

Muhammad Afif
Muhammad Afif

sedih ugk sikit ii

alifkafaliflam89
alifkafaliflam89

disini saya nak komen tapi taknak hantar takut 429 bertukar pulak nanti??aper cite beb??bebb,kau english ok tak??ok,,gred A++=ok kalau ok cuba jawab kalau orang puteh macam kak lofa dan azera,belajar tinggi kat org puteh??opps lupa.i ngaji pada juz ker 8yg tertinggi,,ok for two nine???untuk malam ini???

alifkafaliflam89
alifkafaliflam89

why im comen here??ok..lets see why im in here..you know why ??because tadi umbrella kan ini betuk2.mereka yg komen disini hanya 428==***ok!!apa kene mengene dgn 428 ???ok lets see..how in english 428,,tak kene...??ok kta sambung ladu seterusnya..

Syasha Junni
Syasha Junni

ok saya baru hadir . moga jodoh ku sentiasa terjaga fi hifzillah

609453
609453

lagu ni sbnr sedih kn . utk org yg dh pergi meninggalkn kita selamanya. 😭

kokokol
kokokol

ok

🗿 ȺƑįҨ 🇲🇾
🗿 ȺƑįҨ 🇲🇾

Dengarkanlah disepanjang malam aku berdoa

メZaM^MoHdメ
メZaM^MoHdメ

separuh pki yg app mod hack tu...😋

pngguna app ni smua vip..mantul

メZaM^MoHdメ
メZaM^MoHdメ

Al fatihah..

Al-fatihah bidadari syurgaku. 2/6/2022 bidadari syurgaku fifi zuraidah bt zullayhi

Amirul Syafiz
Amirul Syafiz

Al-fatihah bidadari syurgaku. 2/6/2022 bidadari syurgaku fifi zuraidah bt zullayhi

.