Listen to Eh song with lyrics from Zizi Kirana

Eh

Zizi Kirana18 Oct 2019

Eh Lyrics

Sendiri mau ingat

Rambut sendiri sikat

Kusut lama tak sihat

Bagaimana dengan kamu?

 

Sendiri boleh kira

Meroyan itu gila

Tanya diri sampai bila

Nak jaga tepi kain aku?

 

Sakit hati semua nak luah

Banyak sudu sampai tak cukup kuah

Hati hitam boleh tutup dengan jubah

Kecam orang lain sendiri taknak ubah

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

 

Mari Mari membawang

Pasang telinga pasang

Kau ada citer aku ada citer

Mari kita berdagang

 

Asah asah lidah

Usah susah natijah

Bukak tutup telinga mulut ... Eh

Kita hebahkan ghibah

 

Zizi itu zizi ini

Dulu suka sekarang benci

Makin banyak kena lanyak

Bila zizi keluar tv

 

Beras dapur engkau takkan jadi nasi aku

Jadi iri hati engkau bukan sakit hati aku

 

Sakit hati semua nak luah

Banyak sudu sampai tak cukup kuah

Hati hitam boleh tutup dengan jubah

Kecam orang lain sendiri taknak ubah

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

 

Mari kita kecam

Cerita hangat semalam

Si dia tu si dia ni si fulan

Resam kita lepaskan geram

 

Bisik bisik bisik

Bukan sikit sikit

Tak payah risik risik

Kisah kelambu terkeluar bilik

 

Dia ini dia itu

Takde segan hilang silu

Yang ni bini skandal situ

Yang tu putus haru biru

 

Suruh laki engkau tolong jangan follow aku

Kenapa? Sebab tu laki engkau itu bukan jodoh aku

 

Sendiri mau ingat

Rambut sendiri sikat

Kusut lama tak sihat

Bagaimana dengan kamu?

 

Sendiri boleh kira

Meroyan itu gila

Tanya diri sampai bila

Nak jaga tepi kain aku?

 

Sakit hati semua nak luah

Banyak sudu sampai tak cukup kuah

Hati hitam boleh tutup dengan jubah

Kecam orang lain sendiri taknak ubah

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

 

Zizi masih kat sini

Masih lagi berdiri

Masih cukup rezeki

Jemput makan hati

 

Tak cukup asam garam

Kau masih tak tenteram

Tak tahan tengok pejam

Kalau hasad sila kecam

 

Kecam kecam kecam sampai lebam

Kita kecam kecam kecam sampai lebam

Kita kutuk kutuk kutuk kutuk sampai besok

Kita kutuk kutuk kutuk sampai besok

 

Sakit hati semua nak luah

Banyak sudu sampai tak cukup kuah

Hati hitam boleh tutup dengan jubah

Kecam orang lain sendiri taknak ubah

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

Eh

 

Eh

Comments for Eh (552)

Mohd Ikhwan Haseef
Mohd Ikhwan Haseef

eeeeeeeeeeeeeeeeh!

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

5️⃣5️⃣1️⃣

Aliff Imanuddin
Aliff Imanuddin

lagu nie best ada joget tak kene tempat......

Dededede
Dededede

Mimin coverkan aurat nya heheheh

Amir Nadzri
Amir Nadzri

Takkan delete 😜😛

Lagu ini Eh by Zizi Kirana. Tolong delete lagu ini.

syasya
syasya

ehhhhh serabuk aku ajor adik aku buat keje koloh ehhhh !!! mak aku push suruh ajar adik aku :( bila ajar adik aku maki aku cakap aku suka paksa padahal aku ajar benda yang dia tak faham.. stresss laaa

mohdfbz93
mohdfbz93

alhamdulillah Zizi dah istiqamah sekarang

Hazroy Hazroy
Hazroy Hazroy

assalamualaikum

Mohd Firdaus Shaib
Mohd Firdaus Shaib

Mantap

Aliff Imanuddin
Aliff Imanuddin

Lagu ini Eh by Zizi Kirana. Tolong delete lagu ini.

.