Listen to Cute (Stop Lah Being So Cute) song with lyrics from Harith Zazman

Cute (Stop Lah Being So Cute)

Harith Zazman, MFMF., LOCA B19 Jun 2020

Cute (Stop Lah Being So Cute) Lyrics

1, 2, 3, 4

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

 

Kenapa you cute sangat

Even bila muka ketat

Mata budak budak semua melekat

Siapa suruh you cute sangat

She so cute she so fly

Tengok muka you I lalai

Quarantine got me feeling like

Ay damn, bila boleh you jumpa I

 

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

 

I know Iโ€™m cute call me gwiyomi

Tapi jangan main jatuh cinta suka hati

Tak makan kata puji, warning tengok jari

Dia tangkap jari letak tangan ku di hati

Boy you got me high (woo)

Is that butterflies?

Kamu lanun, pencuri hati

Aku dilamun, sekali lagi (dang!)

 

Bila I tengok muka you,

Rama-rama pun lalu

I terus jadi kaku,

Tak sabar nak jumpa you

 

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

 

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

 

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

You buat I hanyut

 

You, you memang sangat cute

So stop lah being so cute

 

You buat I hanyut

Comments for Cute (Stop Lah Being So Cute) (1,070)

Deq Nor
Deq Nor

Saya

Aik siapa menyamar jadi aku ni???

Nuraasura Amrahle
Nuraasura Amrahle

zp.

Like part LOCA b

joox294712269
joox294712269

Lagu ni memang aku suka tapi yang aku tak suka lagu liriknya ulang balik ๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š

I,M Rฮ”ZIา’
I,M Rฮ”ZIา’

You mmg sngt cute

Saya Dura
Saya Dura

sfg

Azzali Azid
Azzali Azid

Lagi sedap dari Lagu kau

lirik ulang2 je

Azzali Azid
Azzali Azid

Lagu nie lagi sedap dari lagu kau

lirik ulang2 je

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’–๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐ŸคŽ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ

Night Girl ๐Ÿ’•
Night Girl ๐Ÿ’•

ๆฒกไบ‹๏ผŒไธๅฎขๆฐ”๏ผ

lirik ulang2 je

.