Listen to Pulang song with lyrics from K-Clique

Pulang

K-Clique, AJ2 Oct 2020

Pulang Lyrics

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

5 tahun lalu, sekumpulan niat nak cipta lagu.

Bersama hadap jalan berliku hingga waktu bertukar waktu.

Tak perna tangguh, selagi mampu.

Aku tuju, yang ku mahu.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebenta r untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Satu demi satu,

yeah yeah

Kan pergi bila waktu,

yeah yeah yeah

Baru ku sedari,

Its all about family,

Bagi ku sedikit masa,

Hasilku bagi keluarga,

Jangan salah sangka,

Jangan salah sangka,

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Penat lelahku ku saja tahu,

Penat mana pun ku tak mengeluh,

Titik peluhku semua untuk kamu,

Titip restuku di dalam lagu, oh

Maaf kalau tak cukup,

Buat apa pun sanggup,

Selagi jasad menghirup,

Untuk keluarga ku sanggup.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

Asal ku rasa tenang.

 

Ku tak nak berhenti selagi tak cukup hasil ku.

Doa berkat dan waku yang aku perlu.

Aku perlu jangan risau tenaga ku.

Cukup hasrat dan impian ku pandu laju laju laju.

Aku yang aku mampu, aku yakin aku mampu.

 

Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang.

Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan.

Janji terasa senang walaupun banyak yang kurang.

 

Asal ku rasa tenang.

Comments for Pulang (755)

Abby hazel
Abby hazel

I like this song too๐Ÿ˜˜

Aq sorng je ke tunggu lagu ni ade kt joox? Like sikit๐Ÿ’›

Farhanan Fyren
Farhanan Fyren

TENANG jiwaa

Farhanan Fyren
Farhanan Fyren

malam ๐ŸŒƒ siang ๐ŸŒ…๐ŸŒ„ moga kekal bahagia hingga ke Jannah

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

. ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜–๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿฅด๐Ÿ˜’๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜‚๐Ÿคซ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž๐Ÿ’Ž

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

7๏ธโƒฃ5๏ธโƒฃ1๏ธโƒฃ

rayyan
rayyan

ade

yang dngr 2022 ade ke

rayyan
rayyan

saya

siape Yang layan lagu ni lagi 2022 dah ni

Adrian mika
Adrian mika

Xtahu bila bole pulang...

Zafran Darwisy
Zafran Darwisy

...

Santuy do lagu ni

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ ๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ 01~10/05. ๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ

.