Listen to Teman song with lyrics from Iman Troye

Teman

Iman Troye25 Sep 2020

Teman Lyrics

Rama-rama hinggap di bunga taman

Langitan biru di takluk awan

Senangnya bila berdua-duaan

Saat berjauh rindu-rinduan

 

Mudah-mudahan ku dipertemukan

Dengan Si dia yang ku idamkan

Kini aku kesunyi-sepian

Berbantal panjang sebagai teman

 

Oh~ cinta yang indah mekar

Kini gugur bila dibiar

Ku tertanya-tanya mengapa hanya sementara

 

Aku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Bergilir-gilir ganti

Gilir-gilir janji

Yang dimungkiri

Ku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Dan jika kau berkenan

Jadikan ku teman (Teman teman teman)

Berteman dan meneman

Bukan sekadar kawan (Teman teman teman)

 

Ku timang-menimang dalam fikiran

Haruskah ku terus mengimpikan

Adakah kita kan berkekalan

Mungkinkah kita tak sehaluan

 

Oh~ cinta yang indah mekar

Kini gugur bila dibiar

Ku tertanya-tanya mengapa hanya sementara

 

Aku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Bergilir-gilir ganti

Gilir-gilir janji

Yang dimungkiri

Ku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Dan jika kau berkenan

Jadikan ku teman (Teman teman teman)

Berteman dan meneman

Bukan sekadar kawan (Teman teman teman)

 

Uuuuuu...

Gugur Di biarโ€ฆ.

 

Aku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Bergilir-gilir ganti

Gilir-gilir janji

Yang dimungkiri

Ku pilih pilih lagi

Pilih pilih hati

Puas ku mencari

Dan jika kau berkenan

Jadikan ku teman (Teman teman teman)

 

Dan jika kau berkenan jadikan ku teman mu dan bukan

Bukan sekadar kawan

Oh bukan...

 

Bukan sekadar kawan (Teman teman teman)

Comments for Teman (1,530)

kipli
kipli

kamu temukan dfan siape tu iman hujan hujan nie kamu kar mane dn kat mane kamu mencari teman tu kamu dutemani olrh sape ..sya nie dah nak sedia tak nak ditemani taw kan .ke awk nak temankan saa ke rak.tak kan bertemanan kan dkat dkat uma h saya .saya nie jdi ape teman ke jdi hakim je bagi keputusan duit yg menemani duit saya tu kan ..jdieman kan saya tak dkat sini dkat umah sekeliling jdu teman kan awk buat pengiraan berbuntul buntil kirabduit pyementbendosment ke utk saya nie sayang

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด โšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšช ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต โšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšชโšช 10~20/05 ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด

mamatkontot2008
mamatkontot2008

lagu ni seronok

Noor Zafarini
Noor Zafarini

lagu ni famossโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜›

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐Ÿ”ด๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ ๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ 01~10/05. ๐ŸŸข๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸ ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ๐ŸŸฃ

Zol Kipli
Zol Kipli

sbb sbb cari lah .sbb nye .nampak tp aku kehilangan semua nye ape bila kamu ambil semua .pilih lah ini pikiran aku akn bgi kamu berkawan dn bila kau ambil buat vergini aku lepaskan kamu buat pilihan tp ada yg belum selesai antara kita ..so????????

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก 20~30/03. ๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก๐ŸŸก

Zulhalmi Nahar
Zulhalmi Nahar

sekolah kat mana tu??

Alhamdulillah sekolah menengah kebangsaan dato ibrahim yaacob telah melahirkan official anak seniโœจsaya bekas pelajar dan juga bekas anak didik cikgu joe mengucapkan jutaan tahniah kepada adik iman๐Ÿ‘

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค ๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™ ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™ โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ 10~20/03. โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

pola
pola

๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ

๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’œ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝโค๏ธ ๐Ÿ’™๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๐Ÿ’œ โค๏ธ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ20~30/01

.