Listen to Nakketaknak song with lyrics from Zizi Kirana

Nakketaknak

Zizi Kirana23 Mar 2018

Nakketaknak Lyrics

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Kepala otak semak

Fikir kerja banyak

Naik motor demak

Pergi lepak mamak

Dia whatsapp “on the way”

Tapi tengah main game

Tolong order aku teh

Nanti aku bayar balik

 

Aku cakap boleh

Aku cakap okay

Terus panggil anne

Nak teh tarik onne

Dia toleh tanya nak satu saja ka dey?

(Makan)

Aku cakap nanti

Tunggu kawan mari

Nanti order lagi

 

Tengok wrestling Booker T

Budak habis futsal badan bau keti

(Ucuk)

Dan boleh ke tepi

Tolong balik rumah dan pergi mandi

Kiri kanan layan beetalk

Yang kanan tengah table talk

Jumpa artis yang diva

Dia tengah hisap shisha

 

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Dia marah

Team dia kalah

Gelas pecah

Hati patah

Dia tak cakap banyak

Tadi dia cakap lagak

Macam pakar bola sepak

Muka nak mintak sepak

 

Minum minum

Dah 13 gelas aku minum

Minum minum

Dari tadi tak nampak batang hidung

Minum minum

Dah 13 gelas ais kosong

Bigo bigo

Kau main kacang dekat bigo

 

Awek baru balik clubbing

Datang dengan darling yang muka ketat

Pakai high heels tinggi-tinggi

Kau seriuslah tak penat-penat?

 

Cerita berjuta-juta

Projek mega kereta tukar-tukar

(Hekeleh)

Cerita berjuta-juta

Air tak reti nak bayar pula

(Sembang)

 

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

Nakketaknak lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

 

Nakketaknak

Nakketaknak

Nakketaknak

Lepak mamak

 

Nakketaknak

Nakketaknak

Nakketaknak

Lepak mamak

 

Kalau tak nak selamat tinggal

Kalau tak nak pergi meninggal

Kalau tak nak selamat tinggal

 

Kalau tak nak pergi meninggal

Comments for Nakketaknak (330)

Z A🎧R U L
Z A🎧R U L

3️⃣3️⃣0️⃣

Hasif Halim
Hasif Halim

Dec 2021 masih layan lagu ni..situasi di Mamak yg diterjemahkan dlm bentuk lagu dan rap.

Hasif Halim
Hasif Halim

that's is sarcasm, if you can't read between the lines

aku pelik kenapa tak nak lepak mamak pun kena g meningal

Thaqif Iman
Thaqif Iman

saya

aku suka time dia rap...sape sokong???

Aniq Fathi
Aniq Fathi

aku pelik kenapa tak nak lepak mamak pun kena g meningal

dinsum
dinsum

haha

Ridhuan Tahir GB
Ridhuan Tahir GB

betul jgk kan😅

org tanak lepak mamak pun suh g meninggal 😑

Dahlia
Dahlia

saya suka lagu rape I this song

Mohd Dilman Nasser
Mohd Dilman Nasser

sini lipak mamak .haha..

ridwan
ridwan

aku sokong dengan tempat sekali

aku suka time dia rap...sape sokong???

.