Listen to Hajat song with lyrics from Hael Husaini

Hajat

Hael Husaini27 Jul 2018

Hajat Lyrics

Jika kau mahu sesuatu

Katakan padaku

Jika kau mahu diriku

Ku sedia untuk mu

 

Dan jika kau mahukan jiwaku

Hambakan cintamu

Pasti hajat kamu kamu kamu

Akan ku tunaikan

Jangan curiga harus percaya

Ikhlas hati ku berkata

 

Terseksa untuk mencintanya

Mencinta untuk diseksanya

Terpaksa atau rela

Janji kau bersama

Bila tiba waktu

Kamu harus bercincinkan aku

 

Jika kau mahu ku rindu

Ku bayangkan wajahmu

Jika masih ragu-ragu

Ku lagukan padamu

 

Dan jika kau mahukan jiwaku

Hamba....kan cintamu

Pasti hajat kamu kamu kamu

Akan ku tunaikan

Jangan curiga harus percaya

Ikhlas hati ku berkata

 

Terseksa untuk mencintanya

Mencinta untuk diseksanya

Terpaksa atau rela

Janji kau bersama

Bila tiba waktu

Kamu harus bercincinkan aku

 

haaaaaahaaaaahaaaa

haaaaaaaa!!

 

Terseksa untuk mencintanya

Mencinta untuk diseksanya

Terpaksa atau rela

Janji kau bersama

Bila tiba waktu

Kamu harus bercincinkan aku

 

Bila tiba waktu

Bila tiba waktuuuuu yeah

 

Bila tiba waktu

 

Kamu harus bercincinkan aku

Comments for Hajat (2,032)

YU๐Ÿช™SOF
YU๐Ÿช™SOF

2๏ธโƒฃ0๏ธโƒฃ3๏ธโƒฃ2๏ธโƒฃ๐ŸŒ™ 1 โœจโœจโœจโœจโœจ โœจโœจโœจโœจโœจ โœจโœจโœจโœจโœจ โœจโœจโœจโœจโœจ

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’œ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝโค๏ธ ๐Ÿ’™๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๐Ÿ’œ โค๏ธ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๏ทฝ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’œโค๏ธ20~30/01

Zul Azri China๐Ÿ’š
Zul Azri China๐Ÿ’š

Cincin ku sarungkan

Z A๐ŸŽงR U L
Z A๐ŸŽงR U L

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’™โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™10~20/01

Kenot
Kenot

Badai aku suka

JAMPI saya tak lah suka sangat HARAM sikit je la kalau HAJAT ni saya tengah dengar sekajap jer๐Ÿคฃ

Mohamad Roslan
Mohamad Roslan

best ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

terbaik semua nya

IRFAN pro player
IRFAN pro player

cjjbhihuvff

bodo aarr tergelak aku siaak budak ni anak sapa ni umur berapa ehhhh๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

IRFAN pro player
IRFAN pro player

nih orang yang aku carut tu!!!!

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

{QUEZ MIFTAH}โฃ
{QUEZ MIFTAH}โฃ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

.