Listen to Intan Payung (feat. Noraniza Idris) song with lyrics from Bunga

Intan Payung (feat. Noraniza Idris)

Bunga, Noraniza Idris12 Feb 2021

Intan Payung (feat. Noraniza Idris) Lyrics

Ala payung la payung si intan payung

Dipandang rendah setahun jagung

Perlahan dayung asal sampai ke hujung

Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

 

Terasa diri terpinggir sebab tak percaya

Ingin hidupku disingkir sebab tak percaya

Jadi dari saat itu

mencari kunci tiap pintu

Tak peduli berapa lama

janji tu pasti kan tiba masa

 

Dan mana?sudah sampai mana?

Pijak pedal lama dah kayuh merata

Nak berjaya mesti gagal dulu

Tak percaya boleh cuba jangan malu

 

Jadi aku

Biarpun makan berbulan

Nak juga capai angan di awan

Sampai nama jadi sebutan dan tak lupa yang hulurkan tangan

 

Bunga tak akan layu jika kita menyemai baja

Bagai si gadis ayu indah santun jika dijaga

 

Ala payung la payung si intan payung

Dipandang rendah setahun jagung

Perlahan dayung asal sampai ke hujung

Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

 

Bukan senang nak hidup senang

Ada sampan, sibuk nak berenang

Jaga jaga, ada mata mata, yang hati tak tenang

Tengok orang menang

 

Cuba nak ubah cuma perlu satu

Cuba cermin rupa cuma ada aku

Tak hirau walaupun tak laju

janji bukan wau yang putus teraju

 

Siapa kata ku tak boleh

Yang toleh toleh dulu pandang remeh

Dipijak diherdik dah berdolak dalik

Terlajak dek kata tak boleh tarik

 

Perlahan dayung eyahh

Sampai ke hujung eyahh

Jangan disanjung kaduk naik junjung eyyah

 

Ala payung la payung si intan payung

Dipandang rendah setahun jagung

Perlahan dayung asal sampai ke hujung

Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

 

Ala payung la payung si intan payung

Dipandang rendah setahun jagung

Perlahan dayung asal sampai ke hujung

Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

 

Ala payung la payung si intan payung

Dipandang rendah setahun jagung

Perlahan dayung asal sampai ke hujung

 

Jangan lah sanjung kaduk naik junjung

Comments for Intan Payung (feat. Noraniza Idris) (73)

Nurul Batrisyah
Nurul Batrisyah

mantap

alnis_joox
alnis_joox

heeeeeeeyyy haaaaaaa

Wan Husna Nabila
Wan Husna Nabila

l like โค

Azlan polarized
Azlan polarized

Mann tap

Azzwan ArchueCharlotte
Azzwan ArchueCharlotte

Undi jgn tak undi. Bagi lagu ni juara

Jom undi lagu ni di Muzik Muzik 36

Azzwan ArchueCharlotte
Azzwan ArchueCharlotte

๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ

~ยฅaisyahrawzzยฃ~
~ยฅaisyahrawzzยฃ~

anjay mantap ๐Ÿ˜˜

sedapnya ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

~ยฅaisyahrawzzยฃ~
~ยฅaisyahrawzzยฃ~

mantap anjay๐Ÿ˜˜

NORANIZA IDRIS!!!! ๐Ÿ˜

๐Ÿ’™AyshaNurHani
๐Ÿ’™AyshaNurHani

bestnye..lagu ni... sedap.. lagi pon lagu ni kegemaran saya...๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

Ig hafifiazid_
Ig hafifiazid_

Bunga suara macam budak lagi jew