Album Kill This Love from BLACKPINK

Kill This Love

BLACKPINK16 Oct 2019 4 songs
About Kill This Love :

Groove to the tunes of Kill This Love (Ft. BLACKPINK) with JOOX. Featuring BLACKPINK, Kill This Love was released on and soon took fans by storm. Kill This Love consists of 4 songs, and the video of the song is much loved by music fanatics across the country. Download the JOOX App and listen to Kill This Love songs online in no time.

Comments (61)

Ain Ellyssa
Ain Ellyssa

saranghae blackpink ♡♡♡♡♡♡!!!!!!!

Ain Ellyssa
Ain Ellyssa

사랑하이 브락핀ㄱ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡!!!!!!!!!

Jerungz
Jerungz

kau sangat cantik BlackPink kau tu sangat putih macam sama kau Di dalam atas pentas selalunya ikut bergerak dengan si Jimin Jimin dengan Jim t ya Selalu aku nampak kat YouTube kalau kau kan Tiadalah saja aku suka sama si Jimin bah Blackpink

Jerungz
Jerungz

Ya betullah kamu cakap Jimin aku ada dengar tadi lagu Dia Jimin Jimin Kalau boleh kan kakak BlackPink yang ku tahu Lisa Lisa Lisa Jah terus yang lain Ndak aku tahu ISIS Lisa dan tisu-tisu berapa nama kamu lain tahu dua ja tisu tisu

Jerungz
Jerungz

masa mahu menyanyi tekan yang lagu Rahayu like tentukan a kenapa kakak BlackPink panggil Jimin Jimin pun selalunya ni kan yang selalu sebut nama dia Jimin juga orang suka Jimin kau yang aku tahu Lee saja aku tahu nama si Lisa sepanjang hari tapi kalau yang lain-lain tu aku macam tidak tahu aku rasa aku suka palsu Jimin tapi kakak Liza suka juga kan dengan Jimin jadi kalau BlackPink ni kan selalu saya dah tengok kat filem kan ada orang yang sudi pas kat belakang kau anu Lisa Aiman Jah bah tapi aku sangat terkejut Kalau nampak Liza ni orang Kristian Tapi kalau kami orang Islam

Jerungz
Jerungz

I love you too kakak Blackpink I love you so much

BTS

Jerungz
Jerungz

BTS

Muhammad Nadzim Jamaluddin
Muhammad Nadzim Jamaluddin

like you blackpink😍😍😍😍💘

Jay5240
Jay5240

Always love u and always in my heart blackpink

Mohamad Hizwan
Mohamad Hizwan

I love blackpink

.