Listen to Baek song with lyrics from Joe Flizzow

Baek

Joe Flizzow7 Dec 2013

Baek Lyrics

Baek - Joe Flizzow

Written by:Joe Flizzow

 

Eh wa ada cite

 

World punya

 

Baek

 

Styleku seratus

Email ke DJ semua upload masuk seratus

Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur

Beli t shirt Kartel rak baju semua teratur

 

Loco ku gila dalam recording booth

Kuning simbol emboss dan hijau warna kush

Merah warna hati itu memang pasti

Instagram gambar kami

Kamu semua paparazzi

Thank you

 

Baek

 

Baek

 

Baek

 

Baek

DJ kami baek graffiti artis baek

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

 

Dia orang Pahang aku orang Johor

Dia tak biasa duduk belakang di atas motor

Kau hanya hidup sekali itu prinsip dan moto YOLO

Dia ajak ku tengok polo oh no

Aku tak biasa pergi pekan

Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan

Aku nak pergi kedai nak beli Jordan

Dia nak pergi cuti dekat Aman Jordan

 

Dayumm

 

Baek

 

Baek

 

Baek

 

Baek

 

Baek

DJ kami baek graffiti artis baek

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

 

Kita budak baik kita semua budak baik right

Kita budak baik kita kita budak baik baek

Kita budak baik kita semua budak baik whasup Malaysia

 

DJ kami baek graffiti artis baek

 

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

 

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

 

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

 

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Baek

Waa pakai ni lu pun nak pakai ni ni ni ni ni ni

 

Kalau gua pakai tu lu pun nak pakai tu tu tu tu

Lu semua tiru ru ru ru

Hahahah

 

Hey yo Sona

Make sure

I'm loud and clear man

Tell all this copycat rappers to stand clear

And tell 'em to come find me

At the barber shop or kitchen

We still in the hood

This your home boy Joe Flizzow

 

Rapper kegemaran

 

Rapper kegemaran kamu

Chek chek kebabom

 

***Lyrics are from third-parties***