Listen to Traffic Jam song with lyrics from 5Forty2 & ALTRBG

Traffic Jam

5Forty2 & ALTRBG9 Jul 2013

Traffic Jam Lyrics

Various Artists

 

Tension, dok sini bila naik teksi

Lama berhenti, bila tanya tak nak pergi

Katanya jalan sesak, aku naik semak

Walau sanggup bayar banyak, tetap tak nak gerak

Kalaupun ada yang nak, dia terus jaja cerita

Jalan jam waktu ni, "tarak untung laa brader"

Konon duka lara tapi senyum habis lebar pipi

Meter mula pelan jadi laju, aku sakit hati

 

Weh, apehal ni wehhh...

Orang tu accident korang takyah sibuk lebih

Boleh bantai tengok belek, bukan nak tolong

Penat maki, kalau puasa pahala confirm tinggal kosong

Hati panas... Sebab gerak tak pantas

Bawak macam mawas, kalau laju pun mesti terbabas

Apa usha panas? Kalau kau lantas ajak berhenti

Aku buat muka comel terus pandu pergi

 

Pagi petang, Traffic Jam

Bila hujan, Traffic Jam

Asal accident, Traffic Jam

Sebut KL je, Traffic Jam

Lekas bawa daku pergi dari

Kesesakan, Traffic Jam

Kekalutan Traffic Jam

 

Bermula dengan nama, pengasih dan penyayang

Segala puji bagi-nya moga selamat pergi dan pulang

Jalan yang berturap masih ada lubang

Ditambah trafik sesak mencabar wa hadap dengan tenang

"Ambitionz az a ridah" punya jiwa kental

Kuda empat lejang wa corner baring serupa basikal

Sambil memburu impian bergerak dengan laju

Wa tak pernah lewat ke destinasi yang dituju

 

Gerabak besar, bila masuk cam pasar

Masih setia dari sekolah hingga kerja

Pergi bau wangi, balik bau keti

Orang angkat tangan, gua surrender nak mati

Tin sardin, rapat sangat padat

Semua bergegas nak cepat taknak lambat

Perjalanan masih terus berjalan

Diluar yang masih jam, ku senyum lambai tangan

 

Pagi petang, Traffic Jam

Bila hujan, Traffic Jam

Asal accident, Traffic Jam

Sebut KL je, Traffic Jam

Lekas bawa daku pergi dari

Kesesakan, Traffic Jam

Kekalutan Traffic Jam

 

Alamak tak dapat elak jalan dah sesak

Memandu bak menapak semua berasak-asak

Jalan dengan jam itu jadi sarapan

Tak kira berapa CC kereta tak berlari

Masa kena isi tak boleh dibiar

Mata pun meliar tengok kanan-kiri

Tak ada yang cantik dan takde yang menarik

Ini macam kasi bukak radio lagi baik

 

Hello, selamat mendengar info trafik

Saya DJ harini, hanya ulang skrip, ikut beat

Jalan sana jam, jalan sini *jam*

Jalan mana-mana pun jam *argh*

Jalan Tun Razak, jangan ikut

Jalan Ampang, jalan maut

Kalau sakit perut, jangan masuk

Nanti kelam kabut, tak sempat kot...

 

Pagi petang, Traffic Jam

Bila hujan, Traffic Jam

Asal accident, Traffic Jam

Sebut KL je, Traffic Jam

Lekas bawa daku pergi dari

Kesesakan, Traffic Jam

Kekalutan Traffic Jam

 

 

 

***Lyrics are from third-parties***