Listen to Findum, Fuckum And Flee song with lyrics from N.W.A.

Findum, Fuckum And Flee

N.W.A., Eazy-E4 Dec 2007

Findum, Fuckum And Flee Lyrics

 

 

Findum, F**kum And Flee - N.W.A./Eazy-E

Hehehehehehehahahahaha

Yeah it's me again

So check it out ladies not gentlemen

 

Drop your draws come and sit

And let's get into this yeah

 

Easily I'm aproachin'

There ain't no jokin'

When the p**sy holes are open

Ready to f**k until my dick is raw

Yo! the muthaf**kin' devil son in law

 

Now it's the E the mothaf**kin' p**sy beater

 

And I'm a quick up trick up up a

Quid to trick up the b**ch

So come here b**ch and lick up

The lick up the lick up the dick

Now how many nuts would it take for me,

 

To let that b**ch graduate to lesson 3, let's see.

 

Ah you can see I straight wax that a**

 

Back up b**ch unless you want nut in your eye

I never never ever ever seen a b**ch cry

 

Nut 1, nut 2 nut 4 5 6

 

I lost the 3rd nut in the mix - f**k it!

Hey yo yella boy, let's rewind it!

 

6 5 4 now 3 is up

 

Gimme that gimme that gimme that nut

You wanna feel the dick baby try your luck

 

Because the E likes to f**k f**k f**k yo

I get 'em stuck-on and get the f**k on

Give 'em a dick to roam and tell 'em thanks for

 

The p**sy hole

 

I find 'em f**k 'em and flee you know

But before I d.o'

Yo, I take a ho' to the hotel

To the motel

To the holiday inn

Yo, if that b**ch start f**kin' up (what's you do?)

 

I'll just f**k her friend...

 

Ah Dr. Dre (what up?) , my mellow (yo)

 

It's on you, so whatcha gonna do?

 

Well, it's on and on and on and on

 

Yo the beat don't stoppin'

'Till the break o' dawn

Yo, every b**ch I know

They wanna get with me

 

The mothaf**kin' notorious D-R-E

 

Spit game at a b**ch while a ni**a's around

And you know most ho's knows not to clown

 

'Cause if a b**ch tried to diss me

 

What the f**k I lick her

I smack the b**ch up and shoot

The ni**a that's with her

That's the kind of ni**a that you're listenin' to

Talk to you for a minute then my dicks in you .

. yo

NOW EVERY SINGLE B**CH GOT A PRICE TO PAY

UP ON THE DICKS OF N.W.A

I find 'em f**k 'em and flee you know

But before I d.o'

Yo, I take a ho' to the hotel

To the motel

 

To the holiday inn say what

 

If that b**ch start f**kin' up, yo

 

I'll just f**k her friend...

Now M.C. REN (what up) my mellow

(a check it out) it's on you so what

The f**k you're gonna do?

Now gather 'round yo

And check it out yo

And all the b**ches come and suck up all my balls yo

And take a ticket to play with it like a slinky

 

So put your lips on my big chocolate twinkie

 

And you swallow all the nut

If you b**ches are smart

To make my dick pop up like a pop-tart

 

But after I nut I might leave you

But first I must deceive you

, because b**ch I don't need you

And don't say that you love me too

'Cause if I turn my back you

Would f**k the whole crew

 

You're nothin' but a stank ho' tryin' to

 

Take my bank ho'

 

So I have to let you know ..

At a hotel

Or at a motel

 

Or at a holiday inn say what

Because if that b**ch starts f**kin'

You're nothin' but a stank ho' tryin' to take my bank ho'

 

So I have to let you know

 

 

Up yo, I'll just f**k her friend