Lirik

Yeah

Tired of all this whippin' in the kitchen

But how else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

I put her in Givenchy

I got these bitches trippin'

Was young, I wanted a Bentley

I promise I'm gon' whip it

How else am I gon' get it?

I had to trap in a vacant

Swerving a Rari in Vegas

Mama we finally made it

Little bit of racks, I'm a trapstar

She ride me like a pornstar

I'mma stack the bricks in the backyard

Taught her how to whip it, turn the white hard

I can't take her on a date, this ain't chicken dinner

Put my wrist in the pot, I could make it

I'm tired of all this whippin' in the kitchen

But how else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

I'm getting kinda tired of all this cooking in the kitchen

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

Whip

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

Whip

How else am I gon' get it?

How else am I gon', gon', gon'

Whip

You know my shit is the best

I feel like I should stop and retire as a vet

And probably maybe put on a new shit

Oh, damn I'm on the cruise ship

I'm tired of all this whippin' in the kitchen

But how else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

I'm getting kinda tired of all this cooking in the kitchen

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

Whip

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

Whip

How else am I gon' get it?

How else am I gon' get it?

 

***Lirik didapat dari pihak ketiga***

cover
00:0000:00
Putar daftar

Tidak ada lagu yang ditambahkan